wtorek, 27 sierpnia 2013

AKCJA "PRZYJACIELE DLA CZYTAJ!" !! - Emila i Madzia

Hej, kochani!
Mamy do Was ogroooomną, naprawdę mega ważną prośbę!
Nie wiecie zapewne, ale mój tata razem ze swoimi znajomymi organizuje w naszym mieście już trzeci raz z rzędu festiwal o nazwie "Czytaj!". Jak zapewne się można łatwo domyślić, festiwal dotyczy głównie literatury i związanych z nią tematów. Ogółem mówiąc - kultury.
No i ... Tata Julii wraz z rodzicami Madzi i Julii tej takiej innej postanowili wesprzeć festiwal taty pieniężnie, organizując akcję na allegro.pl. Każdy z Was, Wasi rodzice, znajomi, przyjaciele mogą pomóc i wesprzeć tę akcję! Daję Wam tutaj linka do dokładnego opisu CAŁEJ TEJ AKCJI:


Proszę Was bardzo, nie wiecie nawet, ile to znaczy dla mojego taty i wszystkich, którzy razem z nim organizują ten festiwal! 
Poza tym, również możecie na tym skorzystać i zakupić świetne przedmioty w naprawdę niskiej cenie, tym samym wspomagając tę akcję :) 

Dla tych, co nie kliknęli w link:


Okej, no to to była te wieeeelka prośba od nas do Was! Pamiętajcie, sprawicie nam wiele radości. Podawajcie tę wiadomość znajomym, by i oni wiedzieli o akcji!
Aha, no i jeszcze zapraszam do "lajkowania" oficjalnej strony festiwalu "Czytaj!" na facebook'u. Każdy lajk to dla nas i (w szczególności) organizatorów festiwalu wielka radość! :) :) :)

Dziękujemy za każdą pomoc okazaną nam <3 

Pozdrawiamy! ;*

3 komentarze:

  1. Oczywiście postaram się pomóc :3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaaszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Miło by było gdybyś zostawiła komentarz lub zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetny blog ! Obserwuję,komentuję i liczę na odwdzięczenie się tym samym ! Mój blog ma dopiero 1 dzień więc twoja obserwacja wiele by dla mnie znaczyła !

    http://sylwiaszuba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń