wtorek, 27 sierpnia 2013

Wakacje ♥ - Madzia

Hejka ! Co tam u Was ? Jak wakacje ? Może dzisiaj, w tym poście, powiem Wam co nie co o tym jak spędziłam tegoroczne wakacje :)

A więc tak.. Zaraz po zakończeniu roku szkolnego wyjechałam z babcią i bratem do Hiszpanii. No wiecie.. do tej mojej cioci, jej chłopaka i synka. Mówię Wam jaki On jest duży ! I tyle już rozumie :) Spędziłam tam dwa i pół tygodnia. Na początku było bardzo fajnie, ale potem stwierdziłam, że za długo. Po półtora tygodnia miałam dość. Niby chciałam tam zostać i pobyć jeszcze z Adriankiem, ale już troszkę miałam dość..

Potem wróciłam do Polski na dwa dni. W pierwszy dzień miałam samolot, więc na lotnisku w Krakowie byłam mniej więcej o 14. Drugi dzień spędziłam w domu, a trzeciego wieczorem mieliśmy lot z Warszawy na Zakhyntos, jedną z wysp greckich. Pierwszy dzień spędziliśmy nad basenem, zresztą tak samo jak drugi. Natomiast właśnie w ten drugi dzień, wieczorem poszliśmy na takie występy w hotelu. No i tam poznałam swojego pierwszego chłopaka. Ale o tym już Wam wspominałam w tym poście:
"Niezapomniany wyjazd ♥"
Więc może już więcej nie będę Wam opowiadać o tym, jaka jestem szczęśliwa :)

Ja z Grecji wróciłam po tygodniu, natomiast Rafał - mój chłopak - po dwóch tygodniach. Kiedy już wrócił, przed moim wyjazdem na mazury, pojechałam na dwa dni do Warszawy. Pierwszy dzień właściwie zwiedzaliśmy Biskupin i coś tam jeszcze.. już nie pamiętam.. No ale w każdym bądź razie drugi dzień spędziłam cały u Rafała ! Było wspaniale :) Nie będę Wam opowiadała co robiliśmy, bo trochę tego było ;) Tak czy inaczej Rafał miał też przyjechać do nas na mazury.. ale niestety się nie udało :(

Na mazurach było bardzo fajnie :) Oczywiście byłoby o wiele lepiej jakby jednak przyjechał, no ale cóż.. Teraz mi się jeszcze przypomniało, że byłam w Sandomierzu z Emilą. A tu macie foty :D










                                       
               


       
         




Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :)
Pozdrowienia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz