czwartek, 18 lipca 2013

Przegenialny dzień z Elmo ♥

A więc dzisiejszy post jest przede wszystkim o .. yy .. dzisiejszym dniu ☺. Spędziłam go caaałeeego z Elmo ♥ No i co chwila robiłyśmy sobie super fajne sweet focie :P A oto one :D


Taak .. tutaj ja i Elmo w KFC na krushersach :) Troszeczkę nam odwalało .. szczerze mówiąc odwalało nam non stop, ale to nie faaasznee .. :D


Tu Elmo się zwija z bólu, bo ją brzuch bolał, a po pięciu minutach przestawał .. i tak na okrągło .. tego nikt nie zrozumie :P


A tu ja w sweet okularkach i długich włosach. Bo jak byłam w Hiszpanii moja genialna ciocia wymyśliła, że jak będziemy wracać, to się wszyscy poprzebierają. No i tak .. moja babcia miała mieć tylko kwiatek we włosach, dziadek okulary i takie kwiaty jak na Hawajach, mój brat miał niebieskie afro, zerówki niebieskie i niebieski krawat, a ja właśnie takie okulary (po bokach roszofe) i dopięte włosy :) Wyszło genialnie ! Jak tata nas zobaczył to normalnie zwariował ! Hehe :D


Tutaj sweet kotek Elmo :)


Tsjaa .. tutaj ja się bawię z Maćkiem, Miśkiem .. czy jak tam inaczej go jeszcze nazywają .. ja mówię Misiek, a Elmo pokazuje swojego wspaniałego buta .. yhh ..


A tu jedno z pięknych zdjęć z sesji w ogrodzie u Elmo ;)


A tutaj genialne zdjęcie w okularkach ♥


A tutaj girlsy piją kawę :)


A tutaj ja się chwalę swymi długimi włosami i warkoczem, którego zrobiła mi Elmo :*


Sweet zdjęcie z kwiatuszkami :) .. moje ulubione ♥


Taaa .. no comment .. hehe :D


A tutaj mój brat stwierdził .. "A może teraz sweet focia przy brzoskwinkach ?" .. nam się nie spodobał pomysł dlatego takie miny :D


Noo .. a tutaj genialne zdjęcie Elmo z .. yy .. doniczką .. 


No i z flamingiem :D


Elmo ze swoim tatusiem :)


A tutaj ja ze sweet grzywą i genialnym warkoczem :) .. ale oczywiście lepszy byłby gdyby nie robiła go Elmo, no ale .. wiecie o co cmon :P


A tutaj .. hmm .. no tak .. Tutaj wracamy z placu zabaw, na którym bawiliśmy się (ja, Elmo, mój brat i brat Elmo) w ciuciu babkę z zamkniętymi oczyma, a ponieważ Filip podglądał, ale nie chciał się do tego to powiedział, że on nas znajduje po zapachu :D . A ponieważ Elmo się skończył piasek, który sypała jak wracałyśmy do domu (to miało nam niby pomóc odnaleźć drogę ..), to doszłyśmy tam po zapachu :D


A tu właśnie, jak się Elmo skończył piasek, to go zabrała z ulicy .. yhh .. jej nikt nie ogarnie .. hehehhehe :D



A tu Elmo pięknie biegnie :) hehehhehehehehe :D


No i to w sumie tyle .. Także wczorajszy dzień był po prostu geeenialny !!! Ale niestety dzisiejszy nie jest taki piękny .. No ale cóż .. I dzisiaj jadę do Grecji .. Właściwie to jutro o 3 rano .. ale wyjeżdżamy dzisiaj wieczorem :) Także niestety, ale jak tam nie będzie neta to nie będę mogła pisać postów .. sorki :* 

A u Was jak tam wakacje ? 
~~Mycha


2 komentarze:

  1. Cześć, trafiłam na twój blog zupełnie przypadkiem i musze przyznać, że jest naprawde ciękawy.
    Fajne zdjęcia, na pewno nie raz wpadnę.
    Jeżeli bedziesz miała czas i ochote to zapraszam do siebie http://melacholy-town-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne te zdjęcia. ♥
    Najlepsze jest zdjęcie Elmo, jak wracacie z placu zabaw. xD
    Fajny gif. :o

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń