czwartek, 27 września 2012

Dzionek . : P

Cóż , widzę , że jak ja nie wstawię jakiegoś posta , to nikt tego nie zrobi . -,- Ale nieważne , ja tam lubię wstawiać posty . ! : D Więc , zdradzę wam sekret . Nie cierpię szkoły . ! Ta przeklęta fizykaa .. : [ Moja pani uważa , że potęgowanie milionów , miliardów i bilionów do potęgi dwudziestej i definicję notacji wykładniczej powinnam mieć w małym palcu od pierwszej klasy podstawówki . ! Serio , nie przesadzam , powiedziała wyraźnie , że to miałam w pierwszej klasie , i powinnam to umieć . ! Toż to skandal . ! ^ ^ Ale na przykład taki wuef .. Od początku roku lekcje nie były fajne , ale dzisiaj nie było mojej pani i miałam z jakąś inną .. Mówię wam , było extra . ! ; ] Najpierw sobie trochę " pobiegałyśmy " , potem leciutka rozgrzeweczka i mogłyśmy robić co chciałyśmy , byleby być w ciągłym ruchu . A to znaczy , że mogłyśmy sb po prostu gadać , tylko że chodząc . : P Proste jak konstrukcja cepa , nie ? ♥ Ale ja , taka kurde " wielka sportsmenka " postanowiłam , że zagram z innymi dziewczynami z mojej klasy w siatkę . Z tym , że to nie była zwyczajna siatka . To było coś alla siatko - nożno - ręczno - koszykówko , teniso - hokej . Dokładnie . ! Stałyśmy w kółku i odbijałyśmy , łapałyśmy , rzucałyśmy , turlałyśmy tę nieszczęsną piłkę . ; )) Ja , mega ninja stwierdziłam na głos , że ponieważ podchodzi do mnie piłka , to załatwię ją ruchem ninja . I co zrobiłam . !? Gdy piłka na mnie leciała , ja sobie mądrze wystawiłam nogę , i nieświadomie ją kopnęłam , ale tak wysoko , że prawie na dach wpadła . !! Jedna moja przyjaciółka upadła tam ze śmiechu , reszta też się prawie pokładała . ! Heheh , to była niezła jazda .. Ja to miałam dużo takich fajnych ruchów . ; pp Nom , to tyle z mojego dzisiejszego dnia szkoły . Jak tam u was . ? Wiecie , że już jutro piąąąąąątek . ? Taaak , pewnie niektórych zaskoczyłam O_o Dobra , żegnam , bo muszę jeszcze coś wstawić do mojej zakładki . : P Dobranoc . ! < 3
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz