niedziela, 30 września 2012

U chła chłaa . ☻



Serio . ! Kiedyś , jak poszłam na zbiórkę harcerską pierwszy raz , to były tam takie dziewczyny . Nom , i ja wgl ich nie znałam , i nie chciałam się odzywać . Nom , a potem pojechałam na biwak , z Mychą i Yogi , ale one też tam były . Nom , więc skoro M. i Y. też były , to ja zachowywałam się normalnie , tak jak się zachowuję na codzień , czyli np. zamiast wytrzeć łyżkę w ręcznik , zaczęłam tańczyć po pokoju z nią , żeby się wysuszyła . Nom , i te dziewczyny mi wtedy powiedziały , że po tej pierwszej zbiórce myślały , ze jestem jakaś taka strasznie poważna , nudna i wgl .. A potem poznały mnie na biwaku i stwierdziły , że się strasznie myliły , że jestem zupełnie inna niż myślały . ! I właśnie powiedziały coś w stylu tego , ze mam zrytą banię , czy że jestem pozytywnie świrnięta . : P Już się baardzo polubiłyśmy . < 3 A teraz ja chodzę z jedną z nich do klasy , a druga chodzi do tej samej szkoły , z tym że do innej klasy . : * Są moimi przyjaciółkami . ^ ^
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz