sobota, 29 września 2012

PAAALUUSZKI !!!!! i ... Rozmowa o "talizmanach" i homoseksualiźmie

Nie ma to jak religia z naszą ukochaną siostrą w piątek i przerwa przed nią . :D Ja + moja koleżanka z ławki na fizyce + najlepszy kumpel , który we wszystkim pomoże +przerwa przed religią w piątek + PALUZKI !! = ŚWIR NA MAXA !!!! Nie wiem czemu ale zawsze jak ktoś z naszej klasy ma coś słodkiego wtedy wszyscy go kochają , uwielbiają itp , itd :) czyż to nie dziwne.. tak.. też tak sądzę . ;D
A jeżeli chodzi o samą religię .. to ostatnio mamy bardzo ciekawe tematy , czyli homoseksualizm oraz sowy . Czemu sowy ?? Już wyjaśniam . Dziewczyny .. na pewno każda z was kojarzy takie naszyjniki z sową . A więc nasza siostra tego nie toleruje . Zauważyła , że ja to noszę i zaczął się temat , że wszystkie talizmany są złe i że to jest szatan !! Rozumiecie ?.. Bo my nie rozumiemy siostry dlatego też zaczęła się dyskusja.. My oczywiście tłumaczyliśmy siostrze jak to wygląda w naszym świetle .. ale nasza rozmowa wyglądała tak :
- Ale proszę siostry .. my możemy mieć inne zdanie . A ja po prostu noszę sowę dla tego że ładnie wygląda i    mi się podoba . - Mycha
- Ale ja cię rozumiem kochanie .. -chwila ciszy i po chwili... - Tylko , że moim zdaniem nie powinnaś nosić tego bo przez to przywołujesz szatana do swojego serca . - Siostra
- Ale proszę siostry . Ja wierzę w Boga i zawsze będę wierzyć . To się nigdy nie zmieni . No tylko , że noszenie takich naszyjników to wcale nie znaczy , że wpuszczam szatana do serca , tylko noszę to bo mi się podoba i koniec !  - Mycha
- Ale ja cię rozumiem . Możesz to nosić jeżeli ci się tak strasznie podoba ale dodatkowo powinnaś nosić też medalik .
I ta rozmowa tak ciągła się i ciągła .. aż w końcu zadzwonił dzwonek . Ale mówię wam . Ja tam siedziałam i myślałam , że zaraz wybuchnę !!
A teraz jeżeli chodzi o ten homoseksualizm . Siostra strasznie się wściekła gdy dowiedziała się , że nasza cała klasa toleruje to . Jeszcze taka to nigdy nie była !!! Ona twierdziła , że my nie powinniśmy tego tolerować i że homoseksualizm jest chorobą . Więc za chwilkę dodam dwie ankiety i bardzo was proszę abyście odpowiedzieli na te pytania całkowicie szczerze . Ok? A jeżeli macie jakieś pomysły , jak możemy przekonać siostrę do tych "talizmanów" to piszcie na maila ;)
~~Mycha ;**

1 komentarz:

  1. No wiesz .. na szczęście ja nie mam z nią religii , bo jak by zauważyła , że mam wisiorek z pacyfką , to by było jeszcze gorzej . ! ; ))
    ~ Elmo . ♥

    OdpowiedzUsuń