niedziela, 23 września 2012

" Use Somebody "

No normalnie , pamiętacie , jak miałam taką fazę , że słuchałam tylko i wyłącznie One Direction ,  czytałam tylko i wyłącznie o One Direction i wgl . ? No , wy możecie ni pamiętać tak bardzo , ale Mycha I Yogi na pewno pamiętają . No a więc , przechodząc do rzeczy , będą raz u Yogi , siadłyśmy sb w salonie (( hihi nikogo nie było w domuu . ; p )) , otworzyłyśmy frugo i paczkę ciastek jeszcze z Włoch i włączyłyśmy TV . Yogi też wtedy miała razem ze mnaą fazę na One Direction , więc na TV , ona ma taki duuży telewizor , włączyłyśmy sobie YouTube i zaczęłyśmy słuchać One Direction i oglądać teledyski , klipy itp do piosenek . No i tak słuchałyśmy , oglądałyśmy , i w pewnym momencie Yogi puściła koncertową wersję " Use Somebody " w ich wykonaniu . Znałam skądś tę piosenkę , ale wiedziałam , że to nie ich piosenka . Kiedy już byłam w domu , ciągle słuchałam tej piosenki w ich wykonani , i stwierdzałam , że ich wykonanie jest naaaajlepsiejszee . ! Później zapytałam mamy czyja jest ta piosenka , odpowiedziała , że Kings Of Leon . No to sobie ją włączyłam na YouTube w ich wykonaniu i stwierdziłam , że to wykonani jest o nieeebo lepsze niź 1D . I tak się zaczęło . Zaczęłam słuchać innych ich piosenek  , jednak ta nadal mi się naaajbardziej podoba . < 3 Do czego zmierzam - Ten tekst i brzmienie jest fenomenalne . ! Poleciłam to w zakładce " Muzyka " , ale muszę się tym podzielić na stronie głównej , bo nie wiem , czy ktoś czyta moją zakładkę . : c . Więc podam wam wideo  i pod spodem wkleję wam tekst po angielsku i również wspaniałe tłumaczenie tego właśnie tekstu . Proszę :


A to tekst :

I've been roaming around, Always looking down at all I see
Painted faces, fill the places I can't reach
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you, And all you know and how you speak
Countless lovers under cover of the street
You know that I could use somebody
You know that I could use somebody
Someone like you
ooooo
Someone like you

Off in the night, while you live it up, I'm off to sleep
Waging wars to shake the poet and the beat
I hope it's gonna make you notice
I hope it's gonna make you notice

Someone like me, oooooo someone like me
Someone like me, somebody

I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now, I'm ready now
I'm ready now

Someone like you, somebody
Someone like you, somebody
Someone like you, somebody

I've been roaming around, I was looking down at all I see

I tłumaczenie : 
                                   Błądziłem, zawsze poskramiając spojrzeniem wszystko co widziałem
Pomalowane twarze wypełniające miejsca, do których nie mogłem się dostać

Wiesz, że mógłbym posłużyć się kimś
Wiesz, że mógłbym posłużyć się kimś



Kimś podobnym do Ciebie, mającym Twą wiedzę i potrafiącym mówić tak jak Ty
Jednym z niezliczonych ukrytych kochanków, którzy chodzą ulicami
Wiesz, że przydałby mi się ktoś.
Wiesz, że przydałby mi się ktoś.
Ktoś taki jak Ty
ooo
Ktoś taki jak Ty



Wyłączony nocą, podczas gdy Ty bawisz się na całego, ja nie mogę zasnąć
Toczę wojnę by wstrząsnąć poetą i rytmem
Mam nadzieję, że dzięki temu zauważysz
Mam nadzieję, że dzięki temu zauważysz



Kogoś takiego jak ja, ooo, kogoś takiego jak ja
Kogoś takiego jak ja. kogoś



Jestem już gotowy, jestem już gotowy
Jestem już gotowy, jestem już gotowy
Jestem już gotowy, jestem już gotowy
Jestem już gotowy



Na kogoś takiego jak Ty, kogoś
Na kogoś takiego jak Ty, kogoś
Na kogoś takiego jak Ty, kogoś



Błądziłem, zawsze poskramiając spojrzeniem wszystko co widziałem




Ładne , prawda . ? Mam nadzieję , że was zainteresowałam , jak wam się spodoba , to będę częściej wstawiała na stronę główną takie video , teksty i tłumaczenia piosenek wybranych przeze mnie , albo przez was , jak mi podacie co mam tak tu wypisać . ; )) Pozdrawiam 
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz