czwartek, 8 listopada 2012

Baabok !

Ahahahah , no to jestemm ; P I mam tu dla was beścika ! Zapewne go widzieliście , no ale czemu nie wstawiaać .. ; ))



Wgl to Mycha , pamiętasz ? Nie demony , tylko .. BABOKI ! : D Ahaha .. Dostałam raz od Mychy na urodziny (( te w tym roku , z czego możecie już wywnioskować , że nie mam ich ani w listopadzie ani grudniu ; p )) Kartkę . Taaaką fajną , bo wkleiła tam nasze zdjęcia , jedno na dachu u niej w domu , a drugie przy koszu na śmieci obok domu Yogi . Tak wiem , dosyć to dziwne , no ale wiecie .. pamiątkowe zdjęcie przy koszu na śmieci musi być ! . xd No i Mycha podpisała to przy koszu " - Ej , a co , jak w tym koszu będzie babok !? - To cię zje . " Tak tak wiem , nic w tym nadzwyczajnego , ale wspomnienia są . ; d Albo jak ostatnio siedzimy sb w pokoju Yogi , to na Halloween , zgaszone światła , świeczki zapalone , zajadamy pizzę .. I nagle Yogi mówi , ze ta jedna świeca co stoi na stoliku , to tak jakoś dziwnie drga .. Ja patrzę i rzeczywiście ! Potem się odwracam i Yogi mówi , ze już przestała . Oglądam się , a ona znowu drga ! Tak z trzy razy zrobiłam i stwierdziłyśmy , że to jakaś czarna magia i w tym pokoju są baboki ! \
Wgl JESTĘ CZARODZIEJĘ = )
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz