czwartek, 8 listopada 2012

Mikooołaaaajkiiii !

Będziecie mieli w klasie losowanie na mikołajki ? Takie w sensie że każdy kogoś losuje i musi mu potem kupić jakiś prezent , a w Wigilię klasową sb te prezenty dajemy .. No w każdym razie ja miałam dzisiaj , a że jest to moja nowa klasa , to ja się przeraziłam ! Myślałam , że w podstawówce szybko się roznosiło kto kogo wylosował , ale nie ! Tu było jeszcze lepiej ! Pierwsza osoba wylosowała , a już cała klasa na nią : " O.o Kooogooo maaasz !? " W ten oto sposób połowa klasy dowiedziała się , ze wylosowałam mojego kolegę . Na szczęście znam go lepiej od reszty chłopców w tej klasie , bo chodził ze mną przez 6 lat do jednej klasy . ; p Ja się dowiedziałam od osoby , która mnie wylosowała . No tak ! Nikt nie wiedział kto mnie wylosował , ja sb podchodzę do parapetu a ona do mnie , ze pewnie już wiem , że ona mnie wylosowała , więc mnie pyta co chcę . ; P ZAŁAAAMKAAA ! ; > A już ile wymian było .. Moja przyjaciółka z ławki zamieniła się od razu jak wylosowała ! Ja też chciałam i już nawet miałam pomysł jak , ale nie wyszło .. ; c Hahaha , niezły ubaw z prezentów bd . ; ]
~ Elmo  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz