wtorek, 6 listopada 2012

Odpowiadajcie ;)



~~~Mycha

5 komentarzy:

  1. No t ja będę pierwsza .. otóż ..
    "Powiedzcie .. Grześkowi .. że jego kochałam"
    <33...
    ~~Mycha
    PS.: Ale kochana Elmo proszę nie bij .. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. " Powiedzcie CZEKOLADZIE , że ją kochałam , kocham i kochać będę " < 3
    ~ Elmo . ♥
    P.S Jutro w szkole i tak dostaniesz w łeb .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też cię kocham <33333 .. widzisz .. tyle całusków specjalnie dla cb :****
    ~~~Mycha kochająca swoja naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj najlepszą przyjaciółką i siostrą :**
    PS . : A teraz ma ci się zrobić mnie żal i mówisz teraz że nie dostanę w łeb ;)bo ja się tak namęczyłam pisząc 2 linijki naj

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S Nie zrobiło mi się żal , i tak dostaniesz jutro w łeb . A teraz w nagrodę jeszcze z glana !
    ~ Elmo . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha !!! I nie dostałam !! :P
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń