niedziela, 4 listopada 2012

Co się stało ?

Dlaczego coś się stało .. ? Znudził wam się nasz blog .. ? Bo wiecie .. Ostatnio było po 100 , 150 , 200 , 230 wejść dziennie , a teraz po 15 - 20 .. Obraziliście się czy coś ? Przykro nam .. Mycha jest święcie przekonana , że był długi weekend i powyjeżdżaliście do , jak to ona określiła " niecywilizacyjnego świata , gdzie nie ma neta " . Serio tak jest , czy się na nas obraziliście , albo się wam znudziłyśmy ? Jeśli chcielibyście  jakąś nową zakładkę , może coś nowego w postach , no cokolwiek , co by się wam podobało , to piszcieee  ! Pliz ! Nam na tym tak cholernie zależy .. Bo taki blog to naprawdę świetna zabawa .. I nie chcę jej kończyć , no ale po co pisać , skoro nikt nie czyta ? ZERO LOGIKI ! Więc odezwijcie się , proszę .. I nie to , żebym panikowała , ale no taka nagła zmiana .. Przykro mi się po prostu zrobiło .. I wiem , że ostatnio mało piszemy , ale ostatnio , to znaczy od kiedy się wam najprawdopodobniej znudziłyśmy .. ; c Pozdrawiam .
~ Elmo .

4 komentarze:

  1. Ja czytam waszego bloga! Teraz nie mogłam bo komputer się spalił (wylałam na niego wodę).. ale jest już OK! będę was odwiedzała!
    - Ania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo .. ; )) No to nieźle sb kompa załatwiłaś . ; * I dziękujemy ci bardzo ! : D
      ~ Elmo . ♥

      Usuń
  2. Anonimoway również jest już na posterunku! Nie było mnie bo mało pisałyście - teraz widzę, że znów dużo piszecie i wracam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to super !! Bardzo się cieszymy :D
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń