sobota, 17 listopada 2012

Paznokciee ! ♥

Malujecie sb paznokcie (( do dziewczyn )) ? Ja niee .. tylko z tego powodu , że nie potrafię ; / Kiedyś jak byłyśmy z Mychą na urodzinach Yogi , to próbowałam pomalować .. Ale wyszła mi tylko lewa ręka i to jeszcze tak jakoś .. BRZYDKO !? Ale komuś też nie potrafię malować .. Raz na zielonej szkole próbowałam pomalować mojej przyjaciółce .. i  .. yy .. tego .. paznokcie miała pomalowane , ale resztę palców też .. Dlatego wiecie już kogo nigdy nie prosić o malowanie paznokci ! : D

A tu macie takie dwa fajne wzorki na paznokcie :



Który fajniejszy ? Ja osobiście wybieram z wąsikami , bo znając mnie ten pierwszy zaraz bym popsuła zahaczając o pierwszy lepszy mebel , albo wchodząc w ścianę (( jak w wakacje we Włoszech ; p ))
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz