piątek, 23 listopada 2012

Cyytaaat ; ))

No siemson : 3 Ostatnio mało pisałam , ale mam nadzieję , że nie tęskniliście : D Wpadłam podać wam taki genialny ( jak to mówią we Francji :  ŻENIAL !! ) cytat z piosenki Maleo Reggae Rockers . : ) Tytuł to " Chant 2006 " a tu macie cytacik :

" Jaki cel ma życie , kiedy sensu brak ? 
Czym posolisz sól kiedy straci smak ? 
Tak wysoko wejść , jeszcze niżej spaść .. 
Czemu zbiera burzę kto zasiewa wiatr ? "

No , a teraz się zastanówcie . ; P Ogólnie , to ja uwielbiam ten zespół . A już w ogóle w ogóle to ja uwielbiam Reggae ! A wy ? Lubicie Reggae ? 

Wiecie , robiłam ankietę na temat ulubionej muzyki , ale to było jeszcze na początku naszej bloggerskiej kariery i było mało głosów .. Tak sb pomyślałam , czy jeszcze raz jej nie zrobię ! Wtedy może więcej ludziów zagłosuje . ; pp No , to jak się namyślę to dam wam znać ! ^ ^ 
Pozdrawiam : *
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz