niedziela, 18 listopada 2012

Złoty Potok . ♥

Jea ! Przed chwilą wróciłam z takiej wyprawy małej .. ; )) Byłam w Złotym Potoku . : D Mieszkam jakoś niedaleko ; o I wgl porobiłam dużo artystycznych zdjęć ! Z tym , że ' artystyczne ' nie od razu oznacza ' piękne ' .. Tiaa .. Tak czy siak pokażę je Yogi i ona zobaczy , czy je wstawi na swoją zakładkę , czy nie . ; p

A ja i tak wstawię jedno z nich na główną , bo to zdjęcie pokazuje pień z dziurą w środku , i według mojego geniuszu , to w tym pniu mieszka babok ! O.o
Sami się przekonacie , zle później , bo teraz jestem u babci i nie mam kabla USB i nie mogę wstawić zdjęć .. - , -
Ale pamiętam , jak byłam w Złotym Potoku w wakacje z rodzicami i bratem . Szliśmy sb pięknie spacerkiem koło lasku i nagle ja słyszę taki straszny śmiech , jakby się jakiś potwór śmiał normalnie ! I mówię tacie , że w tym lesie coś mieszka , jakiś żul , czy coś .. A tata z taką poważną miną mi oświadcza , że w tym lesie na 100 % mieszka .. WIESŁAW PSYCHOPATA ! Taa .. Ja się tak śmiałam ! Ale teraz ostatnio na dwóch rajdach to był hit , i wszędzie widziałam tego Wiesława .. Razem z koleżanką stwierdziłyśmy , że ona jest także ninją i potrafi być niewidzialny i zmieniać kształty , i mieszka też w tym lesie i straszyłyśmy wszystkich nim .. Faaajne to było . xd

A wy , cieszycie się , że jutro szkoła ?

.
.
.

Haa .. Kogo ja oszukuję ! A jak spędziliście ten dzień ? Pozdrawiam ; *
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz