sobota, 17 listopada 2012

Do wysłania ^ ^

Siemka ! Znów ja ! Słuchajcie .. Bo ja to bym też chciała zrobić jakiś konkurs dotyczący mojej zakładki - - >  Muzyka . Z tym , że nie za bardzo mam na razie pomysł .. Może tak , najpierw poproszę was , żebyście mi wysłali na e-maila albo na facebooku ( Malinowa Mamba ) piosenkę , lub piosenki , które chcielibyście , żebym poleciła w mojej zakładce . Dodatkowo kilka z nich opublikuję na stronie głównej , napiszę przez kogo wysłana i że można ją znaleźć poleconą w " Muzyce " . Co wy na to ? Dobrze kombinuję ? Jak macie jakiś jeszcze inny pomysł na muzyczny konkurs , to piszcie w komentarzach , ok ? A póki co musicie się zadowolić moim amatorskim geniuszem . : D To co , ślijcie ! Tylko pamiętajcie podać tytuł , wykonawcę i się podpisać kto poleca ! ; > Pozdrawiam ; *
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz