sobota, 17 listopada 2012

Sobotkaa . ; D

Jeah ! Mimo wszystko , to taki sobotni popołudnio-wieczór spędzony w domku z rodziną jest mega ! Robimy sb domową pizzę , ja przed chwilką upiekłam babeczki z konfiturą (( nieważne , ze takie w proszku z opakowania , jestę miszczę pieczenia babeczek z opakowania )) : D . Czytam sb bloga takiej jednej dziewczyny , genialny jest ! No z tym że dla kogoś , kto lubi One Direction . < 3 .

Wgl , to dzisiaj jak rano jeszcze byłam u Yogi (( oczywiście jeśli dla kogoś rano to jest godzina 11.30 ; > )) to ustalałyśmy które zdjęcie powinno wygrać konkurs fotograficzny . ^^ W sumie , to chyba Yogi nie będzie miała nic przeciwko temu , że to ja napiszę co i jak , bo nie odpisuje na skype .. ; (
No , więc sprawy mają się tak , że póki co przysłaliście 5 zdjęć ! Niby żaden rekord , ale dla nas to jest wiele ! Nom , i pomiędzy tymi zdjęciami próbowałyśmy wybrać najlepsze . Wyników dzisiaj nie ogłoszę , jutro o 20.30 się pojawią . ; ] I z góry uprzedzam , że nie tylko my według naszego widzimisię wybierałyśmy , ale pytałyśmy też mojego tatę , tatę Yogi i Mychę . ♥
Więc pamiętajcie , że do jutra do 20.30 macie jeszcze czas wysłać zdjęcia , jeśli jeszcze tego nie zrobiliście ! ; p A jak tam wam dzisiaj mija dzionek ? Pozdrawiam ; *
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz