sobota, 10 listopada 2012

Zacieeesz maam ! ; )

Jeeej ! Ale mam zaciesz ! Wiecie , odkryłam , ze przynajmniej 11 osób czyta naszego bloga ! Regularnie , nieregularnie .. nieważne , ale ogląda ! Odkryłam , bo 1. Jestem taaka geniaalna < i skromna > ; p 2. W ankiecie na temat jak wam sie podoba nasz blog 11 osób zagłosowało ! Co prawda jest jeden głos na 1 .. Ale coś mi się wydaje , że jak się komuś nie podoba , to po co w ogóle czyta i po co wchodził ? W sensie , ze może się pomylił i pomyślał , że 1 to najwięcej .. Ale nwm , szanuję wasze zdanie , trudno , nie każdemu musimy się podobać ; )) I jeden głos był na 8 . Reszta na 10 ! ♥ Mam prośbę .. ten , kto zagłosował na 8 , to proszę , powiedz , jeśli to czytasz , co ci przeszkadza w blogu : D Spróbujemy to naprawić ! PzDr . = )
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz