czwartek, 5 września 2013

ambitna ja (Emila)

Hej ;*
Czy tytuł posta może coś Wam mówi? Mało skromny i mało twórczy, ale inaczej nie potrafiłam go nazwać. 
Po prostu chciałam Wam opowiedzieć, co się u mnie w tym roku szkolnym (mam nadzieję) wydarzy.
Chodzi mi oczywiście głównie o jakieś zajęcia pozalekcyjne, dodatkowe projekty i te sprawy. Mamy dopiero co prawda 4 września, ale już mam co robić. Nauczyciele jak na razie nam nie zadają, tylko z polskiego miałam dzisiaj dwa zadania. Wszystko zaczęło się dzisiaj na francuskim, kiedy pani zaczęła lekcję od ogłoszenia konkursu ogólnoeuropejskiego. Nie chciała wyjawić nam nagrody, jaka jest za pierwsze miejsce, ale w końcu ją namówiliśmy i okazało się, że jest to WYJAZD DO FRANCJI! Tak tak, wiem, mam baaaaaardzoooo maluuuuutkieeee szanse na wygranie pierwszego miejsca. Ale walczyć zawsze warto ;) Może ja powiem, na czym właściwie polega ten konkurs. Chodzi o to, żeby nagrać klip video. Tak, zwyczajny teledysk. Ale jest też haczyk - piosenka, która będzie w teledysku, musi być autorstwa uczestnika. Słowa, melodię chyba można dać jakąś w tle. Caaały teledysk też trzeba wykonać samemu, a to trochę czasu zajmuje. Najgorsze jest to, że mamy czas tylko do 15 października, a to zdecydowanie za mało. Nie wiem, jak my się wyrobimy, ale wiem, że muszę wziąć w tym udział i nic mnie nie powstrzyma. To nawet nie jest tylko chęć wygrania tej wycieczki do Francji, ale też ta satysfakcja, że zrobiłeś coś, co jest dobre, co ktoś doceni, starałeś się i włożyłeś w to mnóstwo pracy. Jestem w grupie z Zosią i Zuzą, tak się zebrałyśmy. Myślę, ze będę Wam co jakiś czas opowiadała wyniki dotychczasowej pracy, muszę się jak najszybciej za to zabrać. Jak na razie mamy kilka pomysłów, tylko trzeba je z r e a l i z o w a ć. W sumie trochę głupio, że w naszej klasie mamy też grupę rywalizującą z nami, ponieważ mogło być do pięciu uczestników w jednej grupie, a u nas w klasie zgłosiło się ośmioro. Więc stwierdziłyśmy, że będziemy we trójkę. Najlepsze jest też to, że każdy wysłany do nich film pojawi się w internecie na ich stronce i każdy (chyba) będzie miał do niego dostęp. Jupi, ale ja się cieszę! Tylko no... trzeba wreszcie coś opracować. JAK KTOŚ Z WAS MA JAKIŚ FAJNY POMYSŁ DO TEGO TELEDYSKU, TO ŚMIAŁO PISZCIE W KOMENTARZU! WSZYSTKIE POMYSŁY BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ, KAŻDA POMOC SIĘ DLA NAS LICZY!

Więc to jest jedna "ambitna" sprawa.  Kolejna to taka, że postanowiłam napisać opowiadanie na konkurs literacki dla młodzieży. Fajnie, no nie? Ja się bardzo cieszę! Ogólnie na wymyślenie tematu i wysłanie pracy mam czas do 31 stycznia 2013 roku. Myślę, że najpierw bardziej zajmę się tym pierwszym konkursem, a potem zacznę się bardziej zamartwiać o ten literacki. Tak czy siak - biorę w nim udział i fajnie by było, jakbym coś osiągnęła. Jeżeli chcecie przeczytać coś więcej o tym konkursie - KLIK KLIK KLIK TO LINK DO TEJ STRONY. Zachęcam do czytania, może ktoś z Was też postanowi wypróbować swoich sił i wziąć udział w tym konkursie? :) Zapraszam!
Co dalej.... No na pewno będę miała dodatkowy angielski z moim tatą, tak, jak w zeszłym roku. Teraz tylko chyba zmieni się jedna rzecz i nie będę miała lekcji z Madzią, tylko z jej bratem, a ona będzie miała osobno. To wszystko dlatego, że ona w tym roku pisze egzamin gimnazjalny i mój tata i jej mama zadecydowali, ze tak będzie najlepiej. Plus będę jeszcze uczyła się z fiszek, takich mini karteczek z słówkami po polsku i po angielsku, to naprawdę pomaga :)
Jeszcze będę uczęszczała na zajęcia, tylko jeszcze nie jestem zdecydowana - zajęcia aktorskie, czy zajęcia taneczne?
W sumie to od zawsze interesowałam się teatrem i zawsze chciałam być aktorką (haha marzenia) więc... więc to mi się chyba bardziej przyda. Jeszcze się zobaczy, na pewno na któreś z tych pójdę, może nawet z Wiką? :)
No jeszcze jak wiadomo rajdy górskie... Bo uwielbiam chodzić po górach.
To w sumie chyba tyle mojej "ambitności".. Chyba nie ma takiego słowa, ale nie ważne ;) Jakieś tam jeszcze inne pojedyncze zajęcia moje domowe i jakieś szkolne też się na pewno znajdą, ale mowa o tych very very big 
Mam nadzieję, że mój post nie zanudził Was na śmierć, haha :D
A wy? Bierzecie udział w jakichś konkursach? Albo chodzicie na jakieś zajęcia pozalekcyjne?

Okej, ja teraz lecę się spakować do szkoły i zjeść kolację :) 
Życzę wszystkim miłego piątku! Pozdrawiam ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz