środa, 4 września 2013

Dwa dni męczarni już za nami :) - Madzia

Siemka ludziki :* Jak już wiecie, dzisiaj moja kolej na post :)

A więc już drugi dzień szkoły za nami. Nowych znajomości raczej nie mam, ale lepsze kontakty z niektórymi znajomymi.. To co innego :) A zaczęło się od głupiej nocy w autobusie, podczas powrotnej drogi z wycieczki w Londynie .. Ohh.. Co to się działo wtedy w tym autokarze.. No masakra !
Na przykład moi mądrzy koledzy upatrzyli sobie "ofiarę" i robili mu zdjęcia z ukrycia.. No nie wyszło im to na dobre, bo tamten poskarżył wicedyrektorowi, a ten i porozsadzał.. Ale to oczywiście nie powstrzymało tych głupich dzieci .. Nie. Co to to nie :D Teraz to mieli jeszcze lepszą możliwość do robienia tych zdjęć. A jak tylko ten "chłopak ofiara" zasnął, mój inteligentny kolega wziął i robił mu zdjęcia MOIM aparatem.. Taak .. potem oczywiście miałam pełno durnych zdjęć .. No cóż.. Ale trzeba się przyzwyczaić do ludzi, z którymi żyjemy :)

Jak wiecie, albo i nie, jestem już w trzeciej klasie gimnazjum. No i czekają mnie testy.. Ale o tym teraz nie piszę, bo jeszcze nie chcę się stresować :) Z niecierpliwością czekam na komers ♥ No wiecie .. Dziewczyny poprzebierane w piękne sukienki.. Chłopaki w garniakach .. No cudownie. Tylko to nadal nie jest to o czym chciałam Wam napisać.. No a poza tym to przecież do komersu jeszcze dobre kilka miesięcy.. I do wakacji też.. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym cofnąć czas do tych wakacji.. One były wyjątkowe i na pewno nigdy ich nie zapomnę ♥ Tylko szkoda, że skończyły się w taki sposób.. No ale cóż.. Takie życie i nie mogę się zamartwiać. Trzeba jakoś żyć dalej bez względu na to co było i będzie. Trzeba korzystać z tego co ma się teraz i żyć teraźniejszością. Wykorzystywać każdą chwilę jak najlepiej i myśleć sobie, że ma się tylko jedno życie. Wiem.. trochę dziwne to co mówię i może dla niektórych średnio zrozumiałe.. Ale trudno.. Starałam się jakoś to w miarę wytłumaczyć, tylko wiecie.. Nie zawsze mi to dobrze wychodzi :)

Dzisiaj miałam pierwsze zajęcia ze śpiewania. Może wyjaśnię o co chodzi. Pamiętacie jak wstawiałam zdjęcia w ostatnim urodzinowym poście ? No to właśnie tam pokazałam Wam mój plan lekcji. Były tam takie literki T1, A2, A5, T3, .. i tak dalej i tak dalej .. No to to są właśnie te zajęcia. W sumie to nie wiem po co Oni je tak ponazywali, ale to jest w końcu moje gimnazjum. Tego nie ogarniesz :D No i ja chodzę na śpiew dla początkujących i fotografie :D HAHAHAHA :D Koń by się uśmiał :D Ja nawet nie potrafię śpiewać, a co dopiero robić zdjęcia ! To będzie masakra. Ale pan powiedział, że ładnie zaśpiewałam hymn narodowy :) Więc jestem z siebie dumna :D

Co jeszcze tu powiedzieć .. A ! No tak .. Jak mogłabym się nie pochwalić.. Jestem skarbnikiem :) Nie wiem, czy to dobrze, bo ja często coś gubię, ale na szczęście szybko to znajduję, nie to co Emila (ale wiesz, że Cię kocham :*). Nie no.. ale kasy jeszcze nigdy nie zgubiłam. Jestem odpowiedzialna :) No i oczywiście skromna :P

No i w sumie to tyle na dzisiaj .. Trzymajcie się i powodzenia w szkole :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz