środa, 11 września 2013

Nowości - Madzia

Hej :) Może na początek małe wyjaśnienia od Emi. Otóż Ona po prostu nie miała czasu, tak samo jak ja. Przepraszam. No ale teraz mam czas więc piszę ☺

A ostatnio sobie kupiłam w Rossmanie taki śliczny naszyjnik. Tutaj macie fotę :


No i to był właśnie on. A tutaj jeszcze macie zdjęcie bluzki, którą sobie dzisiaj kupiłam ;)


"Trust me" .. no właśnie .. Wiecie.. wiele osób mi nie ufa. Nie wiem czemu.. 

A co w szkole.. No tak.. Dzisiaj mi parka takich idiotów zaszła za skórę. Bo mamy w klasie takiego nowego chłopaka ze Szwecji. Chyba Wam coś o tym wspominałam.. No ale chodzi o to, że moi wspaniali koledzy ubzdurali sobie, że ja się w tym "szwedzie" zakochałam. No i mi gadali tak głupio przez całą lekcję śpiewu.. A mnie to tak wkurzało.. Bo ja nadal kocham Rafała.. I Zuza.. Prośba do Ciebie (bo zakładam, że to czytasz). Proszę Cię daj już mi spokój z.. naszym kolegą.. On mi się tylko podoba. Nie potrafię teraz z kimś być. Za wcześnie ! No i.. Właściwie to wszystko o czym chciałabym się z Wami podzielić. Do piątku :*


2 komentarze: