wtorek, 10 września 2013

Post za wczoraj - Madzia

Wiem, że ogólnie dzisiaj nie jest moja kolej na posta, ale ponieważ wczoraj nic nie pisałam to postanowiłam, że wypadałoby się do Was odezwać :) A więc tak.. Może wyjaśnię na początku czemu nic nie wstawiłam. Otóż najpierw była u mnie Emila i gadałyśmy sobie, i tak jakoś nie chciało nam się pisać wspólnego posta. Potem przyjechał wujek (tata Emi) i w pierwszej kolejności Michał i Emila mieli angielski (bo nastąpiła mała zmiana gdyż iż ponieważ ja będę miała egzaminy, więc muszę mieć osobne teraz lekcje), a potem ja angielski i polski pod rząd ! To było straaaszne.. Byłam taaaka zmęczona, a jeszcze musiałam się uczyć do dzisiejszego sprawdzianu z historii ! Ahh ja biednaa ;( No ale cóż.. sprawdzian poszedł mi no tak .. Tak średnio, no ale jakoś to będzie :)

A co jeszcze u mnie .. Wczoraj była wywiadówka i jedziemy dwoma klasami do Oświęcimia. Taak.. jedziemy z klasą "B" i coś mi się wydaje, że nie jest to zbyt dobry wysyłać Ich do Oświęcimia.. Oni są tak jakby mocno nieogarnięci no ale coo tam :D

What else.. Wczoraj też dzwoniła mama Rafała (mojego byłego chłopaka). No i mówiła, że Oni mimo wszystko chcą jechać z nami gdzieś na weekend czy coś.. Ale nie mówiła nic o Rafale.. Więc nie wiem czy On też pojedzie.. Pytała się też jak się czuję, i że jak potrzebuję czegoś, porozmawiać czy coś to Ona zawsze jest do mojej dyspozycji i mnie wspiera a tamten jest głupi.

A .. i jeszcze jedno. Koleżanka prowadzi bloga, więc proszę wejdźcie, poczytajcie i wstawcie komentarze. Niedawno do zaczęła pisać, ale jest bardzo fajny. Macie tutaj linka :
" + Bad girls love pink + "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz