środa, 25 września 2013

Żegnamy się na dobre :(

Witajcie kochani po raz ostatni .. Wiecie .. Pożegnania to najtrudniejsze co może być.. Wtedy jest na prawdę trudno.. No i niestety nadszedł też czas na mnie. Nie będę już pisać. Ja i Emila zakładamy własne blogi. Ja już tak owy mam. Tutaj macie do niego link :

All You Need is Love ♥

Emila miała rację. Było bardzo fajnie. Miałyśmy wiele czytelników, z czego jesteśmy bardzo zadowolone. Ale osobne blogi to jednak w naszym przypadku trochę lepsze rozwiązanie. Z prowadzenia wspólnego bloga wynikało wiele nieporozumień i kłótni. Teraz każda będzie pisała co chce i kiedy chce. Bez żadnych wątów od drugiej strony.

Dziękuję Wam za wierne czytanie nas. To wiele dla mnie .. dla nas .. znaczyło i znaczy. Mamy nadzieję z Emilą, że spodobają się Wam nasze nowe blogi.

Ja na swoim postaram się pisać trochę o życiu, o modzie no i oczywiście co tam u mnie, wiecie.. takie podstawy. Szczerze mówiąc nie wiem o czym będzie blog Emi, więc Wam teraz nie powiem, ale na pewno będzie świetny :)

Także.. "To już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść".

"(...) nie ma już nic (...)" - nie do końca, ponieważ blog zostaje w internecie i możecie sobie czasami o nas przypomnieć. No a my też chcemy mieć pamiątkę :)

"(...) jesteśmy wolni (...)" - ja na przykład jestem zajęta, bo zaraz idę pisać posta na nowego bloga, a Was na niego zapraszam ;)

"(...) możemy iść" - możemy iść, ale na bloga : http://all-you-need-is-love-15.blogspot.com/ :)

No i na koniec .. "To już jest koniec (...)". Definitywnie koniec.. Dziwnie się tak żegnać.. Ale cóż.. Pa :*
Madzia po raz ostatni na Malinowej Mambie

2 komentarze:

  1. Prowadzenie bloga z przyjaciółka nie powinno odbywać się na kłótni tylko na frajdzie :((
    cześć:**

    na koniec możesz być tak uprzejma i zaobserwować?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń