niedziela, 8 września 2013

Nowe zdjątka i wczorajszy dzień - Madzia

Siemanko ! Słuchajcie.. Pierwsza i bardzo ważna sprawa. Dodałam nowe foty do zakładki "Galeria". A w tym poście macie niektóre z nich :)

Co wczoraj robiłam.. No więc tak.. Miałam jechać na ślub pani przedszkolanki, która uczy u nas w przedszkolu z mamą i babcią, ale w końcu nie pojechałam. Stwierdziłam, że mi się nie chce.

A w ciągu dnia Zuza (ta koleżanka, którą chciałam zabić.. jak się okazało wcale nie gadała z tym kolegą tylko chciała mnie wkurzyć.. udało jej się..) była u Emilii. No i co chwila do mnie wydzwaniały na skypie i wysłały mi filmik. Jak się dowiem czy mogę go wstawić to wstawię, ale najpierw z Zuzką muszę pogadać. Ale załamałam się nim.. Tak samo jak pozostałymi, które dziewczyny wstawiły na aska Zuzy.. No po prostu załamka.. Na każde pytanie odpowiadały w filmiku. Ale te filmiki nie były normalne.. :D Ale co będę Wam mówić.. Jak Zuza pozwoli to wstawię. Obiecuję :)

Wieczorem, około 19 przyjechała do mnie Emila, Filip (jej braciszek 8-letni) i rodzice. Właściwie to najpierw przyjechali rodzice i Filip, bo tamta idiotka wracała z Zuzą i pomyliła coś z autobusami.. Yhh.. Do tego jest zdolna tylko Emila i Zuza. Chociaż za pewne ja też jestem w stanie, ale to taki szczegół :P

No i jak już Emila przyjechała to poszliśmy (ja, mój brat - Michał - , rodzice Emiś, Emila i Filip) poszliśmy na taki mini pokaz uczennic wujka. Były podświetlane balony :) I spotkałyśmy głupią panią, która w ogóle nie docenia sztuki !!! Załamka z takimi ludźmi .. No ale cóż.. Tacy ludzie bywają i trzeba to zaakceptować.

No a jak szłyśmy na ten pokaz, co zrobiły genialne dziewczyny ? Turlały się z górki po ulicy.. heheszki :D

A później, wieczorem, jak już wróciliśmy do nas do domu oglądaliśmy "Mam talent". Widzieliście faceta co wkładał tic-taki do oczu i nosa ?! No to było CHOOOOREE !!! Emila wtedy wyszła z pokoju :D

No to w sumie to tyle. Koniecznie wejdźcie w zakładkę "Galeria" i obejrzyjcie więcej zdjęć. Pozdrawiam :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz