poniedziałek, 2 września 2013

Urodziny Malinowej Mamby i inne ♥ - Madzia

Siemka ! Dzisiaj post o różnych rzeczach..

Pierwsza sprawa to to, że nie ma już zakładki "moda". Stwierdziłam, że jeśli będę chciała to po prostu wstawię jakieś zdjęcia w poście na głównej (tak samo jak Emila).

Kolejny punkt.. Dzisiaj rozpoczęcie roku szkolnego ! Za pewne większość z Was ma już to z głowy :) Tak samo jak ja, czy Emila. No właśnie.. koniec słodkiej wolności, gorąca, zabawy "all day, all night" :) Teraz do roboty ! Już jutro pierwszy dzień szkoły.

Życzę Wam, aby nadchodzące miesiące były nie tylko czasem wytężonej pracy, ale niosły także ze sobą wiele radości i zadowolenia z rozwoju własnych zainteresowań i uzdolnień. Wierzę, że każdy dzień spędzony w szkole będzie dniem owocnym, przynoszącym nowe doświadczenia i wiedzę, którą w przyszłości spożytkujecie jak najlepiej.

Teraz powiem Wam co nie co o planach na dziś. Trzeba w końcu jakoś wykorzystać te ostatnie chwile :) A więc ja z Emilą i Julią mamy zamiar iść do takiej kawiarni niedaleko Julci. Zjem gofraa !!! heheszki :D No nie faaasznee.. ;)

Następnie mam pewną informację ..

DZISIAJ SĄ URODZINY MALINOWEJ MAMBY !!!

No właśnie.. Nie mogę uwierzyć, że tyle wytrzymałyśmy ! To niesamowite ! Co prawda różnie to bywało .. I często się przez to kłóciłyśmy.. Raz Julia odchodziła, raz Emila.. No cóż.. trudnoo.. Ale wytrzymałyśmy caaały rok ! Pamiętam jak zakładałyśmy bloga. Na początku chciałyśmy utworzyć stronę internetową.. ale nasi ojcowie uświadomili nam, że trzeba za to zapłacić.. Więc ktoś tam podrzucił pomysł, że możemy sobie założyć bloga. No i jak widać, od roku, zdecydowałyśmy się właśnie na tę formę. I, oczywiście skromnie mówiąc, sądzę, że nie idzie nam źle :) Chociaż to oceniacie wy, a nie ja, czy Emila. 
(Jakbyście bardzo chcieli, możecie nam złożyć gratulacje :D .. taki żarcik :P )

Teraz może parę foci :


 Tutaj taka se tam torba do mojej ukochanej szkoły..
  Tutaj mój portfel od zewnątrz i od środka. A w środku po prawej stronie autoportret Emilii :*





Powyżej mój piórnik i plan lekcji. Na tym planie są takie A1 5 i takie tam.. To chodzi o zajęcia dodatkowe. Sama tego nie ogarniam, więc Wam nie tłumaczę ☺










Tutaj taki mini prezencik od .. no .. mojego byłego chłopaka. Już ze sobą nie chodzimy.. Nie będę mówiła nic więcej o tym..


















Takie tam moje portrety od Emiś .. :D

No to to tyle.. Jak chcecie nam przysłać jakieś foty to w zakładce "kontakt z nami", znajdziecie maile i takie inne :)
Pozdrawiam i powodzenia jutro w szkole :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz