niedziela, 15 września 2013

Zdjątka i takie tam - Madzia

Hej ludziki :) Co tam u Was ? Bo u mnie niby dobrze, ale też nie do końca. Wczoraj gadałam z Rafałem (jak ktoś nie pamięta to to jest mój były chłopak).. No i w końcu się odezwał. Gadaliśmy w sumie tak o wszystkim i o niczym. A no właśnie.. Może Wy mi pomożecie..
Bo jest taka sprawa.. Czy jest możliwe, że Rafał nie zablokował mnie i nie usunął ze znajomych na facebooku, ale ja nie mogę Go wyszukać (tak jakby nie miał konta) ? Proszę to ważne. Jak ktoś wie niech napisze w komentarzu :)

No to co jeszcze.. Wczoraj byłam u Emilii z Julią, drugą Julią, moim bratem Michałem, który miał urodziny w piątek, i takimi bliźniakami - Hania i Ziemek. Czyli tak jak zwykle ;) No i Julia (w sensie Yogi) bawiła się z Michałem, Hanią, Ziemkiem i Filipem - bratem Emi, a ja z pozostałymi dwoma dziewczynami siedziałyśmy i gadałyśmy. Julia (Yogi) nudziła się z nami, więc się z dziećmi poszła bawić. No bo ogólnie to była taka okazja konkretna, bo rodzice Emiś mieli imieniny. STO LAT !!! :)

A dzisiaj.. Dzisiaj obchodziliśmy urodziny Michała. No wiecie.. Babcia, dziadek i babcia. I tyle. Taki tam obiadek :) A teraz kopiuję sobie zdjęcia wszystkie od piętnastu lat !!! Robię to już przez jakieś ładne parę godzin, ale nie waaażne.. :D

No i co jeszcze.. Jutro znowu nie mam wfu :D To życie jednak jest czasami piękne :P

A taka ciekawostka.. Zdjęcie w tym poście jest z niesamowitej "Zatoki wraku" w Grecji, a dokładnie na Zakhyntosie - wyspie należącej do archipelagu wysp Greckich (Madzia szpan fajnymi słowami :D) (na tej wyspie spędziliśmy tydzień). A tutaj jeszcze fota całej zatoki :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz