piątek, 19 kwietnia 2013

A Elmo lubi banany ♥

Tak właśnie . Elmo lubi banany , jest małpą i jadła skórkę od banana . IDIOT !!!! Ale i tak ją kocham ♥

Aktualnie Elmo skończyła swój wspaniały utwór na długopisy , okulary , i nożyczki do paznokci .. yghh .. załamka !!!

No i jeszcze rozmawiałam z Elmo z naszym wspaniałym kolegą , którego tak ubustwiamy .. no i to jest ta nasza inteligentna rozmowa :


MYCHA : mam dla cb wspaniałą wiadomość

MATEUSZ : ??

MYCHA : jadę do cb do wrocławia

MATEUSZ : ?????

MYCHA : no wiesz .. stęskniłam się za tb

MATEUSZ : ??

MYCHA : a tak na serio to jadę na wycieczkę do wrocławia

MATEUSZ : kiedy??

MYCHA : w czerwcu
ale spokojnie nie spotkamy się

MATEUSZ : skąd wiesz??
;D

MYCHA : no .. yy .. nie ważne .. emila siedzi obok mnie i cię nie pozdrawia . i lubi banany

MATEUSZ : faaaajnie...
;D
a czemu myślisz że się nie spotkamy??

MYCHA : a czemu mielibyśmy się spotkać . będziesz w zoo albo na jakiejś tam panoramie czy czymś tam ?
zw
mam z emila ang

MATEUSZ : ok...
a może będe...;D

MYCHA : LOLOLOLOLOL
MYCHA CIE KOCHA
I TO WCALE NIE ELMO P[ISZE
ŻAAAAL
;D
<3<3
LOV LOV LOV

MATEUSZ : ??
faaaajnie...

MYCHA : HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EJ ZA BYSTRY TO TY NIE JESTEŚ..
/LD
:d
HYHYHYHYH
LOL

15:44
MATEUSZ : suuuupcio...
??

MYCHA : ale ty wiesz że to było na żarty ?
prawda .. ?!




No i tak właśnie wyglądają nasze rozmowy . Ale oczywiście one nie są na serio , także nie myślcie sobie nie wiadomo czego ..
A teraz muszę posprzątać i odrobić angielski z Elmo , bo jej tata nam zadał opowieść o mieście Pikuk na nieistniejącej planecie .. ahh ten nasz wujek .. :P
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz