niedziela, 28 kwietnia 2013

PROJEKT EDUKACYJNY SKOŃCZONY !!!

A więc tak .. Jak wiecie , albo i nie wiecie . Każdy drugoklasista (oczywiście w gimnazjum) musi zrealizować projekt edukacyjny , a więc .. Ja razem z przyjaciółką z klasy czynnie działamy w wolontariacie szkolnym . Ona nawet mnie namawiała , żebyśmy jeszcze coś robiły poza tym , ale raczej nie było takich instytucji , w których mogą uczestniczyć osoby od 14 lat .. No szkoda , ale tak już bywa . Poczekamy jeszcze trochę i może uda nam się gdzieś załapać . Ja bym chciała do schroniska dla zwierząt , ale ona namawia mnie na hospicjum . Jednakże po tym co opowiedziała nam pani , która zajmuje się wolontariatem w naszym gimnazjum .. powiedziałam NIE . Bo ja po prostu boję się , że jak tam pójdę to zacznę pomagać jakiejś jednej osobie , przyzwyczaję się do niej , a na następny dzień już jej nie będzie . Ja nie wiem jak bym to zniosła , dlatego też stwierdziłam , że tam nie pójdę . Mam po prostu za słabą psychikę do takich spraw ..
No ale wracając do projektu .. Ja , ta moja przyjaciółka i jeszcze takich dwóch chłopaków z innej klasy realizowaliśmy projekt "WOLONTARIAT" . Co prawda jeden z nich wybrał ten temat , ponieważ uważał , że będzie on najłatwiejszy .. no ale cóż .. okazało się inaczej .
A więc na początek chodziliśmy do mojego przedszkola i przeprowadzaliśmy z nimi zajęcia . Dzieciaki były genialne ! Super nam się z nimi pracowało i były bardzo aktywne . Jak ja je kooocham !!! ♥♥♥  No a potem braliśmy udział w różnych akcjach . Na przykład :

  • chodziliśmy po szkole z puszką WOŚP-u
  • braliśmy udział w akcji "Warto być dobrym"
  • wzięliśmy udział w akcji "Pola nadziei"
  • sprzątaliśmy groby przed Wszystkimi Świętymi
  • maszerowaliśmy w "Marszu Różowej Wstążki"
  • zbieraliśmy żywność i słodycze dla potrzebujących
  • zbieraliśmy zużyte , ale jeszcze dobre ubrania dla ludzi tego potrzebujących
  • zbieraliśmy i nadal zbieramy nakrętki
No i to tyle . Ogólnie było bardzo fajnie i miło spędziliśmy czas ze świadomością , że pomagamy innym . To było na prawdę bardzo fajne doświadczenie .
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz