sobota, 13 kwietnia 2013

Taki wiosenny wieczorek + footki :)

Hejjj ♥
Jestem sobie teraz w domku i się aż nadziwić nie mogę, bo patrzę na zegarek i jest godzina 19:09, patrzę za okno, a tam jasno. Dawno tego nie doświadczyłam, znaczy się w ostatnim tygodniu już tak było, ale dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę. Tak, wiecie już, że byłam dzisiaj u Mychy. Wstałam chyba dosyć wcześnie, jak na mnie. Nie jestem dokładnie pewna o której, ale wiem, że dosyć wcześnie, bo już koło 13:00 byliśmy w drodze do Mychy, do nowego domu. No, wiecie już, że padało i ognisko się nie udało.. Więc pojechaliśmy z moim bratem i z mamą do restauracji chińskiej, którą uwielbiam. Mój tata jest teraz w Warszawie :c Potem znowu do Mychy :) A wróciłam.. jakiś czas temu. Jak wróciłam, to od razu wyszłam na dwór pobawić się z bratem. Czyli przez pięć minut "graliśmy" w piłkę nożną. xD A potem się goniliśmy, grabiliśmy liście i ogólnie wygłupialiśmy <3 Stwierdzam, że fajnie jest, jak w kwietniu jest wiosna. Wreszcie słońce, mogę wychodzić bez czapki i rękawiczek i w ogóle jakoś tak weselej jest :)) Miło się aż patrzy na taki kolorowy świat!
No i oczywiście porobiłam zdjęcia z dworu. Teraz piszę posta i gadam na skype, ale że laptop mi się psuje, to długo sobie nie popiszę.. :c W każdym bądź razie mam zdjęcia:


To jest artystyczne zdjęcie kurtki mojego braciszka z przypinkami :)
 

Too butki moje i Filipka. Elmo photography.. :D
 

A to jest zdjęcia specjalne zrobione z myślą o moim innym poście, w którym pisałam, że jest kwiecień i leży śnieg. Na tamtym były moje glany stojące w śniegu. Dla porównania zrobiłam w tym samym miejscu, tylko, jak widać tu nie mam glanów, bo jest ciepło i nie ma śniegu, ale piękna trawka :)
 

Hehehe, moja twórczość. :P Brat wychodzący z drzwi.. z leżakiem..? :o To są drzwi z kolejnej przybudówki mojego domu :) kolejna rupieciarnia..
 

To takie coś. Nawet nie wiem, kiedy to ktoś postawił, ale jest i ładnie się prezentuje na zdjęciu :) W oddali podziwiać możemy  paczkę z ziemią, którą dziadek dzisiaj obsypywał jakieś rośliny. A może coś sadził.. Kto to wie.. :)


Tak jak Wam kiedyś już wspominałam, mieszkam minutę drogi od Kościoła. Na potwierdzenie tych słów zamieszczam zdjęcie z sadu, skąd widać wieżę kościoła. Stoi prawie przy nim, dzieli go tylko ulica i jeszcze jedno podwórko. ) HAAAAA!
 

Joł, mój ziomalski ziom brat robiący cool pozy na drzewie. xd


Podobne ziomalskie zdjęcie, tylko że dalej :P
 

Taka ja.. niby się chowam za drzewem, ale mnie widać :) To chyba miała być jakaś taka niby gwiazda, ja i kawałek obciętego drzewa.. chyba.. 
Fot. Filip <3
 

Mój kciuk. xd Nie wiem, co miało na celu to zdjęcie, ale się pochwalę, że.. yy.. mam kciuka :D
 

WCALE NIE WIDAĆ PALCA MOJEGO BRATA! WYDAJE WAM SIĘ! :D To taka nieogarnięta ja :) 
Fot. Filip <3


Kolejne dziwne, nic nie znaczące zdjęcie Elmo :) Taki szpan pozą :D Huehuehue.
Fot. Filip <3
 

Mój brat przy taczce :) hahaha, pochwalę się, a co. ;p 
 

Lans, bo grabię liście. ;> Hhaha :) Nie ma to jak chwalić się takim zdjęcieeem.. Ale podobają mi się, to je wstawię :)
Fot. Filip <3

Jea! Nie ma to jak zdjęcie piłki ) To był taki dowód na to, że grałam z Filipem przez te pięć minut w piłkę nożną.. Hhahaha :D
 

To jest znowu zdjęcie porównujące. Kiedyś wstawiałam Wam zdjęcie tego sadu, tylko że był on cały w śniegu. To dla porównania zdjęcie z dzisiaj, jak widać bez śniegu i od razu kolorowiej jakoś :)


Piesek mój! Zwie się Misiek.. i Maciek.. każdy mówi, jak woli. Taki dwuimienny zwierz. :D Kochany <3

Okej, ode mnie to na razie w sumie tyle :) Postaram się jeszcze dzisiaj wstawić jednego posta, ale nie wiem, bo zepsuty laptop i późno może być. Chyba idę piec z bratem ciastka, ale nie mam produktów.. to się wytnie.. :)
A i w ogóle wpadłam na pomysł, żeby znowu przywrócić do życia zakładkę "Galeria". Bo od dawna tam zdjęć nie było.. Także dzisiaj lub jutro postaram się to zrobić. Wstawię tam zdjęcia z różnych postów i pod każdym link do posta, gdzie on się znajdował, żebym nie musiała drugi raz opisywać tego zdjęcia. Klikniecie w link i pojawi Wam się post i te zdjęcia i będziecie mogli przeczytać, o co chodzi w zdjęciu :)
Tak będę robiła z każdym postem, w którym będą fotki. :>

No to zadzieram kiecę i lecę. xd PAA! :*

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

3 komentarze:

  1. spoko fotki :DŚwietnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zauważyć , że nie tylko ona prowadzić tego bloga .

      Usuń
  2. Ale śliczny sad ! *o*
    I ale piękna ty ! <3
    I ale masz ładne spodenki ! ♥
    I zajebisty sad ! ^^
    I SŁODKIEGO PIESKA ! *__________*

    OdpowiedzUsuń