wtorek, 9 kwietnia 2013

Nowe wieści ze świata :)

AAA !!! I'm saaad .. very , very sad .. Alina dzisiaj rano wyjechała z Adriankiem do Hiszpanii .. już tęsknię .. :*

Ale już sobie popłakałam .. pozałamywałam się .. trzeba żyć dalej , a i tak za miesiąc Adrian kończy roczek , to tata obiecał , że pojedziemy do Hiszpanii ♥ I can't wait !!! nie ma to jak szpan angielskim .. :P

No a teraz coś co może Was zainteresować . Jak wiecie przeprowadzam się . No i co prawda juz dość dawno temu dostałam projekt mojego pokoju , ale dopiero teraz jest on zatwierdzony . A więc oto projekt mojego pokoju :











I tak tylko chciałam jeszcze wyjaśnić parę rzeczy , bo na przykład kochana Elmo nie wiedziała za bardzo o co cmon . A więc ta Rihanna na ścianie to jest telewizor , to coś za łóżkiem to jest fototapeta >na całe szczęście będzie pokryta czymś tam specjalnym , że nikt mi tego nie zdrapie . Także mój pokój jest ubezpieczony przed Elmo ♥ < . Ten taki niby jakby niektórym się wydawał obraz na .. yy .. suficie ? No w każdym bądź razie to jest okno . No i to tyle chyba .. Jakbyście jeszcze czegoś nie ogarniali to piszcie . Wytłumaczę ;) No i to tyle . Podoba się ?
~~Mycha

2 komentarze: