sobota, 27 kwietnia 2013

Przeprosiny i takie tam

A więc tak .. Przepraszam Was , naszych czytelników , za to , że dawno nie pisałyśmy .. Wiecie , że zależy Nam na tym , żebyście mieli co czytać , no i żeby nasze posty były ciekawe . Staramy się jak możemy , ale czasami nam to nie wychodzi .

Teraz przepraszam Was za Elmo , która uważa , że nie ma fajnych postów bez zdjęć . A wy jak myślicie ? Piszcie w komentarzach jeśli chcecie , żeby Elmo znowu pisała , bo mnie nie chce słuchać !!!

No a wczoraj byłyśmy na lodach z Elmo , Yogi , moim bratem i tą Julią , pamiętacie ? No mam nadzieję :)

A więc dzisiaj jeszcze chyba spotykam się z Yogi i może jeszcze ewentualnie z Elmo . I może pojedziemy do mojego nowego domu na obeznanie terenu . Planujemy to już odkąd kupiliśmy ten dom !!! Tak to jest z tymi naszymi planami . Zazwyczaj nie wypalają :D Ale wiecie .. bywa ;)

~~Mycha

4 komentarze:

  1. Nie przepraszaj za mnie. Jak będę uważała za słuszne, żeby kogokolwiek przeprosić, to sama przeproszę, jasne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może byś coś wreszcie napisała ? Nie sądzisz , że coś należy się naszym czytelnikom ?! Skoro wchodzisz na bloga to ci zależy napisać posta ?! Ale jak widać juz cię nie obchodzi nasz blog

      Usuń
    2. mnie może i obchodzi. Ale czytelników? I w ogóle jakich czytelników? Czy zauważyłaś ostatnio jakiekolwiek ślady tego, że ktoś to czyta? Ależ proszę bardzo, zaraz napiszę posta takiego, jak sobie życzysz. Proszę.

      Usuń
    3. JEEEZUU !!! Elmo ! Nie ma czytelników , bo ty nic nie piszesz . PROSTE !!! Jak mają być czytelnicy , skoro nie maja nic do czytania ?!

      Usuń