niedziela, 28 kwietnia 2013

nożyczki ! :)

Hej !
Oczywiście już wiecie że mało piszemy ! Bo nie mamy dla kogo ! :) Ale Mycha uważa że to przez to że żadna z nas nie pisze ! .. No ja nie wiem. ^^
Chce jeszcze na początku dodać że ja nie mieszam się do spraw dziewczyn ! :) To ich kłótnia.. ;(

 No ale teraz ,.. MOJE KOCHANE NAJUKOCHAŃSZE NEW NOŻYCZKI !
No ostatnio byliśmy wszyscy na lodach ! Mycha opowiadała ! I chciałam kupić sobie nożyczki ! Ale nie stać mnie było .. :( A wczoraj z rodzicami byłam w Galerii.. I kupiłam książkę .. Sweterek.. i .. NOŻYCZKI !
Te co mi się podobały ! Takie ładne czarne ! Ostre ! I przykleiłam na nie gwiazdkę ! OMG ! :P

A o to prezentacja ! ^^ :
Cudne no nie ? 

Ich tył ! ^^

Uważaj bo cię potne ! :) 

I piękna prze piękna gwiazdka ! *



No i tyle ! :) Fainie co nie ? :P 


- Yoogi ! Kocha nogi ! i nożyczki oczywiście ! :* **

3 komentarze:

  1. HAHHAHHAH XD świetne nożyczki takie nożyczkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOW !!! Yogi wreszcie ma nożyczki i nie będzie mi jęczeć , żebym jej je kupiła !!! Nareszcie !!!! :D

    OdpowiedzUsuń