piątek, 5 kwietnia 2013

♥ Romanse i cosik o miłości ♥

O mój booffe !!! To po prostu jest jakieś dziwne ! Pamiętacie jak opowiadałam Wam o takim jednym chłopaku , którego złapali na paleniu . ? No to w czwartek zobaczyłam jak się całował z taką jedną dziwną , która jest mądra , ładna .. i wgl .. nie rozumiem .. on nawet jej nie kocha ! To jest po prostu jakiś chory "związek" . Wcześniej czy później się rozpadnie .

A oprócz tego jeszcze taka Natalia jest z takim Bartkiem z innej klasy , ale o tym nie będę się rozpisywać ;)

Mam dooła .. Czemu to życie jest takie trudne i głupie . ? I czemu chłopaki są tacy durni , głupi i beznadziejni . ! ;( A tu taki cytacik tak mniej więcej do mojej sytuacji

"Kochać to także umieć się rozstać ,
Umieć pozwolić komuś odejść ,
Nawet jeśli darzy się go wielkim uczuciem .
Miłość jest zaprzeczeniem egoizmu ,
Zaborczości jest skierowaniem się ku
Drugiej osobie jest pragnieniem przede wszystkim jej szczęścia .
Czasem wbrew własnemu .."


A teraz .. 
"Czym jest miłość ?"
"Miłość cierpliwa jest i łaskawa ..
Miłość nie zazdrości ..

Nie jest bezwstydna , nie szuka swego ..
Nie unosi się gniewem , nie pamięta złego ..

Nie cieszy się z niesprawiedliwości ..
Lecz współweseli się z prawdą ..
Wszystko znosi , wszystkiemu wierzy ..
We wszystkim pokłada nadzieje
Wszystko przetrzyma .."

♥♥♥ I pamiętajcie , że miłość puka do każdego z nas , trzeba tylko ją wpuścić . ♥♥♥




~~Mycha

2 komentarze:

  1. ja nie potrafię wpuścić miłości do płci przeciwnej do mego serduszka. Wiesz o tym :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem .. niestety .. to Z - Ł - E !!! ZŁE ! Zrób coś z tym ;)

      Usuń