piątek, 5 kwietnia 2013

Nikt mnie nie chce i nikt mnie nie kocha .. ;(

To nie sprawiedliwe .. czy ja wreszcie mogłabym się zakochać w kimś kto odwzajemni moje uczucie i nie będzie idiotą i draniem ?! Czy to takie trudne . ? Ja po prostu chcę być szczęśliwa .. bo jakoś tak od roku nie jestem ..

Rok temu zerwałam .. yy .. tzn .. nie zerwałam .. To bardzo skomplikowane .. No to od początku żeby wszyscy załapali o co cmon ..
Kiedyś tam (na urodzinach Galerii Jurajskiej) spotkałam się (przez przypadek) z takim chłopakiem , który akurat wtedy mi się podobał , ale to było tylko chwilowe zauroczenie . Był tam ze swoimi trzema kumplami : Bruno , Grzesiek i jakiś tam , którego imienia nie pamiętam . Dowiedziałam się w tym dniu wiele pozytywnych rzeczy o sobie , przede wszystkim od Grześka . Przy okazji on mi powiedział , że ja mu się podobam .. No a jak pamiętacie .. mi wtedy podobał się ten inny chłopak - Dominik . Więc powiedziałam mu , że nie ma na co liczyć .. Niestety to nie podziałało .. Jakiś miesiąc temu , kiedy już "wyleczyłam się" z Dominika , i jak byłam u Elmo , napisał do mnie Grzesiek z prośbą o spotkanie . Nie wiedziałam czy chodzi o randkę , czy o takie normalne , przyjacielskie spotkanie .. Więc się go po prostu spytałam . Powiedział , że chodzi mu tylko o przyjacielskie spotkanie . Ale ja wiedziałam , że jeszcze wtedy mu się podobałam . Mimo wszystko zgodziłam się na spotkanie . Było ono bardzo fajne . Dobrze nam się gadało i w ogóle nie zapadała niezręczna cisza . Dowiedziałam się wtedy o nim wiele ciekawych rzeczy . Potem , każdego dnia , gadaliśmy przez GG . I tego każdego dnia poznawałam go coraz lepiej . Zdradzał mi swoje sekrety i tajemnice .. Zawsze kiedy gadaliśmy ćwiczył układ taneczny , bił się ze swoim bratem albo ćwiczył .. jak to mówił .. "żeby mieć kaloryfer" . Uwielbiałam te nasze rozmowy . Zaczęliśmy się częściej spotykać , aż w końcu poprosił mnie o radę w sprawie dziewczyny . Poradziłam mu żeby pogadał z nią o swoich uczuciach . Potem powiedział mi , że chodziło o moją koleżankę z klasy .. Byłam załamana . Każdego dnia wypłakiwałam litry łez .. Potem kiedy już dowiedział się , że się w nim zakochałam .. nie wiedział co zrobić .. na początku było trudno .. ale z czasem się polepszyło . Jednakże potem .. powiedział , że tak dłużej nie może być , że ja na niego patrzę się na każdej przerwie .. Oczywiście zaprzeczałam , bo tak nie było .. Ale on miał swoje racje .. Zerwał więc ze mną kontakt i do dnia dzisiejszego się nie odzywa . Pamiętam nawet naszą ostatnią rozmowę . Jeśli można uznać to za rozmowę .. To było 27.03 .. Najbardziej wtedy czułam wsparcie ze strony Julii .. wiecie , tej co miała 24.03 urodziny.. Czułam , jakby mnie rozumiała .. Kazała mi usunąć wszystkie jego zdjęcia .. i w ogóle .. A on usunął mój numer telefonu , GG , skypa i facebooka ..

A przed chwilą jeszcze Elmo mi powiedziała , że taki jeden chłopak , którego uważam za przystojniaka , kocha się w jej koleżance .. Kolejny cios w serce ..

Czy ja nie mogę wreszcie znaleźć sobie normalnego faceta ?!

Kiedyś nawet był taki .. Sebastian on mi się podobał , ja mu się podobałam .. ale on nic z tym nie zrobił .. tak samo jak ja .. więc nic z tego nie wyszło ..

Także poznaliście moje mroczne historie . To jak na razie tyle .. właściwie było tego więcej .. ale nie będę dłużej przynudzać .. i tak nikogo to nie obchodzi .. Życzę Wam żebyście kiedyś znaleźli tą swoją drugą połówkę .. ♥
~~Mycha

4 komentarze: