sobota, 13 kwietnia 2013

Ognisko w deszczu .. ♥

A więc jak już wiecie przeprowadzam się do nowego domu . No .. tzn ..  jeszcze jest w remoncie , no ale już dzisiaj było .. tzn .. miało być .. OGNISKO !!! No i ja miałam taki genialny plan , żeby wreszcie iść na zwiady . No wiecie .. tak konkretniej zorientować się co jest wokół niego .. No ale tak jakby .. Nie udało się !!! Czemu ? ULEWA !!! Głupi deszcz ! A wiecie co jest najgorsze .. ? Że teraz jest piękne słońce .

No i na tym .. "ognisku" .. była Elmo z mamą  i bratem . Miały być jeszcze takie bliźniaki z rodzicami , ale z nie-wiadomych przyczyn nie przyjechali .. A właściwie nie przyszli , bo my teraz będziemy mieszkać w miarę nie daleko siebie . Z czego ja naturalnie się .. yy .. bardzo cieszę .. Właśnie , właśnie..

Tak czy inaczej pojechaliśmy potem do mnie .. tzn .. wiecie .. ja pojechałam z rodzicami i bratem , no i potem dojechała Elmo z mamą i Fifionem . No i Elmo mnie .. yy .. WKURZA !!! Ona mi organizuje ślub ! Tak jest ŚLUB ! Z chłopakiem .. yy .. przystojnym .. ale ja go NIE KOCHAM !!! Elmo .. zrozum .. JA GO NIE KOCHAM !!!
~~~Mycha

3 komentarze:

  1. Z jakim chłopakiem!?
    UU ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehs :D
    Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń