czwartek, 11 kwietnia 2013

Rower ;P

Sieeeeeeeeeeemka ! ;3
Cio tam u was ? ;P
Ja ogólnie .. No to nic ciekawgo .
No a takie najważniejsze . To ROWER !
No nie opowiadałam wam ale popszedni rower mi ukradli . ;(((
No a teraz kupiłam nowy . ;P ale czad ! Ogólnie mam go od poniedziałku .. A wczoraj przebiłam mu koło . ;P nie ważne .. ;P ALE JA NIE MAM PECHA !!!!!!!
Pod koniec kwietnia mam test na karte rowerową ! ;P no i tyle .. ;P
A i mam nutellę ! ;33333
Koffam ! ;-3

-Yooogi ! ;D

A tu moja nutella ! :



2 komentarze:

  1. Tak .. właśnie , właśnie UKRADLI . ! A czemu . ? Może dlatego , że trzymałaś go na klatce schodowej przed drzwiami ! IDIOT ! :P

    Julia zdająca egzamin na kartę rowerową .. Chciałabym to zobaczyć :P

    DAWAJ MI TĄ NUTEEEELLĘĘĘ !!! AAAA !!! JA JĄ CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara - ma nutellę ! :c
    Mi rodzice nigdy w życiu jeszcze nie kupili - to przykre . ;(
    Bo jest niezdrowa . -,-
    Kurczę, no to mają powód ! :c

    OdpowiedzUsuń