sobota, 27 kwietnia 2013

Nudny, bezsensowny i niec nie wnoszący do tego bloga post ze specjalną dedykacją dla Mychy.

Cześć.
Jeśli ktokolwiek myśli, że będę tu teraz przepraszała, tłumaczyła i błagała o przebaczenie, to grubo się myli. Ale to nieważne. Ten post jest ze specjalną dedykacją i na życzenie dla Mychy, która twierdzi, że takie posty, jak pisze ona są arcyciekawe i w ogóle. Więc, skoro tak uważa i uważa, że wszyscy je czytają, to proszę bardzo, napiszę posta na wzór posta Mychy.

Jaaa !! Cześć kochani !! Omg , wgl. dzisiaj u mojego brata był jego przyjaciel z klasy !! No mówię wam , normalnie takie słit to było , tak się bawili ! Oh ! Ah ! Mój kochany brat .. <3 <3 <3

A normalnie mój kto sb teraz siedzi na krześle i tak słit wygląda ! Omg , Mycha , żałuj , że tego nie widzisz ! <333 Mój kochany kotek jest taki ślit , i ma taki słit nosek i jest piękny !! Awww *__*

No i normalnie wczoraj byłam na tańcach . Fajnie , nieeee ??? No , a potem na lodach z Mychą , Yogi , Michałem i znaną wam Julią ... <33 O mój bosz ! I normalnie se śnieżkę jadłam ! AA !! :D :D <33

I se dzisiaj wstałam , i normalnie książkę czytam i zaraz jadę normalnie do dziadka na urodziny .. Oww .. Ale super mam , nie ?? Zazdrościcie ?? ;) Hahaha , nie no , taaaaki żart , nie będę wreeednaaa... <333



I co, Mycho, podoba ci się taki post? A Wam, rzekomym czytelnikom się podoba? Jak chcecie, to mogę już zawsze pisać takie nudne, nic nie oznaczające, bezsensowne posty, byleby tylko było, że napisałam.
Bo wiecie, niektórzy nie rozumieją, jak się do nich mówi po ludzku (nie mam na myśli zwierząt, tylko ludzi), że ma się zepsutego laptopa, z laptopa mamy nie da się wstawić zdjęć, a na kompie zazwyczaj tata albo mama pracują. Albo że mam po prostu lepsze zajęcie, niż siedzenie 24 h na dobę przy kopmie i pisanie postów, których i tak nikt nie czyta. Albo że moim zdaniem posty są ciekawe, jeśli jest w nich napisane coś sensownego, ciekawego i jest w nich zamieszczone zdjęcie, albo chociaż jakiś obrazek z internetu. Nie, bo po co mnie rozumieć, lepiej mi liczyć, ile postów napisałam w miesiącu. I nie patrzeć na to, jaką miały objętość, ile obrazków. Nie, lepiej wrzeszczeć na mnie, że nie interesuję się blogiem. HA HA HA.

Tak, póki co to tyle ode mnie, może jutro jeszcze napiszę Wam posta mniej więcej takiego, jak tego powyżej.

~ Elmo

1 komentarz:

  1. No a więc ja nie piszę takich postów i dzięki , że mnie szanujesz i moje posty . Wiesz .. ja ci tylko zwróciłam uwagę na dość istotną rzecz . Ale jak widać ty nie możesz się z tym pogodzić . Za trudne dla Elmo . ? No taaak .. pseplasam .. moze powinnam mówić jak do takich majutkich dzieciątek zebyś zlozumiała ? Okeeej .. Wiesz , że jesteś moją najukochańszą przyjaciółką , ale nie przesadzaj !!!

    OdpowiedzUsuń