czwartek, 18 kwietnia 2013

KONCERT CZESŁAWA MOZILA ♥

A więc jak już Wam wiadomo wczoraj byłam z Yogi na koncercie Czesława Mozila . Ogólnie Czesiu był genialny .. gdyby nie to , że spóźnił się o godzinę !!! .. No ale miejscówka jak dla mnie i Yogi była masakryczna !!! Kompletnie nie dla nas takie kluby . No cóż .. bywa .. kiedyś na pewno się przyzwyczaimy :) Co nie Yogi ? Mam nawet filmik z tego koncertu i wstawię jak tylko mama wróci ze swoim fonem , bo to nim kręciłam .

Mama mi jedzie kupić ostatnią część "Piosenek dla Pauli" !!! Weee !!! Już nie mogę się doczekać !!! Te książki sa jak dla mnie genialne !!! Ale niestety są tylko trzy części .. :( Ale bardzo polecam . A tak wgl to jak Elmo zobaczyła , że ta książka zaczęła się w internecie , a potem miała wiele pozytywnych komentarzy więc autor ją wydał i jest na prawdę fantastyczna . Oczywiście dla dziewczyn , które lubią czytać książki o nastolatkach i miłości ;)

A tak ni z gruszki , ni z pietruszki mój kot właśnie goni się z moim królikiem .. Elmo rzałuj , że tego nie widzisz :P No i wy też ;P
~~Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz