poniedziałek, 8 kwietnia 2013

ależ się czuję .. :* + MEGA GŁUPI WF ! -,-

sięmka ! :) (to połączenia sięsą i siemka ! )
 
Ogólnie dziś miałam mega głupi wf ! Dlaczego paczajcie :
no bo dziś ... mieliśmy ćwiczenia (no jak zawsze ale) no i wcześniej pani ostrzegła żeby się przyłożyć bo za nie długo mamy mega ważny test na orliku z biegania.. Więc ja się przyłożyłam ! i pani zadała takie jedno ćwiczenie i wyszła .. po czym ja sobie ładnie z roksaną ćwiczę a reszta dziewczyn sobie siedzi i rozmawia.. a ja zauważyłam panią na balkonie która na nas patrzała.. no i wgl się do nas uśmiechała i tp.. a po tem wróciła ochrzaniła nas wszystkie a pochwialiła taką julkę co koło nas siedziała -,- potem mieliśmy zdawanie z kozłowania i mnie nie było więc byłam chora.. no i powiedziałam jej to a ona ,,no to masz czas żeby ćwiczyć !  no ok .. roksana mnie nauczyła i się bardzo do tego nakręciłam i zrobiłam wszystko tak jak mnie nauczyła .. a po zdawaniu pani powiedziała że nie wstawia mi oceny bo się nie douczyłąm -,- no i teraz każe nam poprawiać przez dwa tygodnie znaczy tyle mamy czasu ale jej nie będzie przez tydzień ! -,- najlepsze jest to że nie mam piłki !
MASAKRA ! -,-

No i wracałam sobie ze szkoły ... słuchałam muzyki ... A miałam na sobie kurtkę zimową no i słońce we mnie świeciło no i ją rozpięłam, zdjęłam czapkę a i tak było mi gorąco.. -,- (FASCUNUJĄCE ! O.O)

No ale wróciłam do domku i odrobiłam lekcje .. Starłam kurzę .. Wyczyściłam kanapę .. Podkurzałam wszędzie .. Zdjęłam pranie .. I teraz się tak fajnie czuję ! :) No tak.. domowo . O.o I jeszcze za oknem jest taka wiosna ze śniegiem . :) Nie no po prostu czad ! :)
Teraz muszę iść bo jedziemy z tatą poszukać roweru ! :) I ja jadę po nutellę i po piłkę do nauczenia się kozłowania -,-

Aha do zakładki dodam coś jak wrócę . :*

NO TO BAAJ ! xoooox . :)
♥♥♥♥♥

- Yogi . :)

3 komentarze:

  1. nauczyciele bywają niesprawiedliwi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę takich nauczycieli, jak ty masz. -,-
    Denerwują mnie. xd
    Ach, u nas w niedziele było 7 stopni.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywieź mi NUTELLĘ !!! Ja tak koooocham NUTELLĘ *__________*

    OdpowiedzUsuń