środa, 17 października 2012

18 pażdziernika



A wy komu dacie całusa ?? Piszcie !! :)
~~Mycha

6 komentarzy:

  1. Z okazji dnia niespodziewanego całusa, niespodziewanie wracam do Was. Było minęło.
    Dlaczego Yogi nic nie pisze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ! Dziękuję ci ! Ale powiedz szczerze .. jesteś na mnie obrażona ? Bo ja naprawdę nie chciałam cię urazić .. I strasznie nam miło , że wróciłaś . : D A jeśli chodzi o Yogi .. To nwm , musisz się jej sama spytać , ja jej powiem , że pytasz . ^ ^
    ~ Elmo . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na nikogo nie jestem obrażonya.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yogi miała trudny okres lenistwa.! I też bardzo się ciesze że wróciłaś.! Bo to wszystko było przez Elmo.! xD
    - Yogi.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty zamierzasz się teraz kłócić z Elmo ? Bo tak to brzmi ..
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń