czwartek, 4 października 2012

Czaas . = ]

Hmn hmn hmn .. Ostatnio zdałam sobie sprawę , jak ten czas szybko leci . Wy też . ? No bo patrzcie - jeszcze niedawno byłam na Sylwestrze u Mychy . Jaak byyyło meega . ! Nie ma to , jak powiedzieć gościom < w tym wypadku połowa byłej klasy Mychy + Ja , Yogi i parę innych osóbek > żeby przynieśli coś do jedzenia bo to jest taka jakby składkowa impreza , a tu nagle wraz z przybywaniem gości na blacie przybywają paczki chipsów . ! : D Po kilka paczek chipsów na gościaa .. < 3 Ej nie , mega było . : P Ten chowany w ciemnościach , spotkanie z Vikingami , okrzyk : " Piccoloo . ! " i wgl .. I ten mój siniak nie wuem po czym , nie wiek kiedy i nie wiem dlaczego .. Nom , właśnie jeszcze niedawno taki Sylwester , a tu się okazjue , ze za około 4 miesiące kolejny . ! Już ja tam jakieś plany wynajdę . = ] Albo Boże Narodzeni - dopiero co było i już będzie znowu .  ☻ Tak wiem , ta moja filozofiaa .. ^ ^ Szkoda tylko , że nie ma tak z wakacjami .. : ) Uff , wreszcie się z kimś podzieliłam moimi wywodami filozoficznymi . : ) Jak to cytat z " Zemsty " którą czytałam jako lekturę : " Niech się dzieje wola Nieba , z nią się zawsze zgadzać trzeba " !
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz