wtorek, 9 października 2012

;(

Wiecie .. dzisiaj miałam iść z dziewczynami do kina .. ale okazało się , że mam pracę domową ze wszystkich przedmiotów , sprawdzian z polskiego i kartkówkę z biologii !!! ;(  Ale Elmo się na mnie obraziła za to , że ja nie mogę !!! A czy to moja wina , że tyle nam zadają i mam tyle prac pisemnych ..??!!! Niestety .. ale kochana Elmo 2 gimnazjum .. i wgl gimnazjum do czegoś zobowiązuje !!! A tym bardziej jeżeli chcesz się dostać do dobrego liceum . !! Mi na prawdę zależy na tym żeby mieć 4 i 5 .. ale jak widać moja najlepsza przyjaciółka .. a właściwie moja .. hmm ... prawie siostra tego nie rozumie .. Przykro mi ;/ .. Mam nadzieję , że kiedyś nasze role się odwrócą i to ja z Yogi będziemy obrażone na cb za to , że byłyśmy umówione , a ty odwołujesz to z powodu sprawdzianu , kartkówki i pracy domowej . !!! Zobaczymy co ty wtedy zrobisz na moim miejscu ?!!! I ja naprawdę nie chcę się kłócić .. ale niestety nie pozwolę na to , żebyś w ten sposób mnie traktowała .. i mam nadzieję , że świetnie się bawiłyście !!! . Aaa. ! Zapomniałabym . I jakbyś ty była w takiej sytuacji .. to ja ci tego nie zapomnę !!!!
~~Mycha

7 komentarzy:

  1. Oj oj. Poważna sprawa. Konflikt na blogu? Yogi i Elmo zdradziły koleżankę posiadającą krótki długi palec u stopy? Co będzie w następnym odcinku?!?!

    Aby było 2 na 2 biorę stronę Mychy. Też nie byłm wczoraj w kinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Kochana jesteś . :**
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz blog padł? Może Ty Mycha poprowadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak , to świetny pomysł , niech Mycha go poprowadzi razem ze swoimi " dobrymi przyjaciółmi " , których raz nie znosi , bo ją biją , a potem lubi , bo mówią jej , że ja jej nie lubię . -,- Fajnie , niech tak zostanie , pozostawiam blog w twoje ręce , ja i tak przestałam pisać , bo i tak nikt nas nie czyta !
      ~ Elmo

      Usuń
  4. Acha. Prawie 1700 odwiedzin to nikt. Czyli ja jestem nikt?
    Podobało mi się, już mi się nie podoba, gratuluję Wam! Całej trójce równo.
    I żegnam.
    Teraz mam nadzieję, że teraz rzeczywiście nikt Was nie czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię . Ja naprawdę nie chciałam cię urazić . Po prostu byłam strasznie wściekła na Mychę , na szczęście już się pogodziłyśmy . Proszę , jeśli już musisz się obrazić , to tylko na mnie , to ja to napisałam , nie na Mychę czy Yogi ; ( One ci nic nie zrobiły , to ja ! Proszę , wybacz mi , nie kontrolowałam wściekłości.
      ~ Elmo

      Usuń
  5. do Anonimowy :
    Dziękujemy ci bardzo za te ciepłe słowa . :) Nie opuszczaj nas <3 Pliiisss .. :**
    ~~Mycha

    OdpowiedzUsuń