poniedziałek, 15 października 2012

Huhuhu . : D

Uuuuf .. Dużo się u mnie działo , jak się na was obraziłam . Poza kłótnią z Mychą ( zapomnijmy o tym ) fajny miałam tydzień . : D Nie wymienię teraz wszystkiego , co się stało . Ale takie jakieś wyrywki , chociażby dzień zdjęć do kalendarza u nas w szkole . ; D Heheh , świetnie było ! Nasza klasa postanowiła , że ubierze się caała na czarno . ; )) No i przyszli tak prawie wszyscy . : P Jak już przyszliśmy , to przynieśliśmy też czarne kredki do oczu . = ] No i na lekcji , na której mieliśmy te zdjęcia , pomalowałyśmy się ( bo tylko dziewczyny )  , w sensie że takie wąsy i kocie noski . ; )) Ja tam chciałam milordzkie wąsy , ale dziewczynom się nie chciało zbytnio przemęczać ( pff .. ) , więc postanowiłam , że i tak się chcę wyróżniać , a więc Wika namalowała mi podkręcone kocia wąsy . Wyglądałam jak mysz , ale to nie ważne . xd . Najgorsze było to , że na dwór , na zdjęcia wyszły wszystkie pierwsze klasy , i wszyyyyyyscy widzieli nas w takim stanie ! Na korytarzach też ! A jakie miałyśmy genialne pozy do zdjęć ..Mmm .. Wszystkie miałyśmy stanąć z jedną nogą w przodzie i jedną ręką wyciągniętą w taki geście " Mrraał " . Wiecie , o co chodzi . ; P Ja oczywiście chciałam się wyróżnić , więc zrobiłam pozę milorda : Pocierałam brodę ręką . < 3 Hehe .. Albo byłam w sobotę na rajdzie z Yogi . ; * Najfajniejsza była oczywiście jazda w tę i z powrotem autokarem ; P Tiaa .. Te opowieści naszego kolegi o grupach manipulantów kradnących pisuary ze szkolnych toalet ... xD Ale my się wgl jeszcze dwa razy podczas tego rajdu zgubiliśmy ! W lesie ! W górach ! ♥ Meega było . ; P
~ Elmo . < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz