poniedziałek, 15 października 2012

Powrót . xd

Wiecie co ? Chyba wrócę na bloga . Nie zauważyliście może , że od jakiegoś tygodnia nie pisałam postów ( a najczęściej ja to robiłam ) , nie dodawałam nic do mojej zakładki , żadnych ankiet nie przeprowadzałam .. I nie dlatego , że miałam niby ciężki tydzień , wyjechałam czy coś w tym stylu . Po prostu stwierdziłam , że po co pisać , skoro i tak nikt nie pozostawia śladu swojej obecności na tym blogu w postaci komentarza , nie wysyła nam nic do konkursów , ani w ogóle maili .. Potem sobie uświadomiłam , dlaczego właściwie założyłyśmy ten blog ( z inicjatywy Mychy ; * ) . To miała być świetna zabawa dla nas . To nas miało nauczyć systematyczności . To było przyjacielskie dzieło . Mycha , Yogi - sorry , że patrzyłam tylko na oglądalność naszego bloga . Już nie będę . Tak szczerze wyznam , że bardzo mi brakowało tego wstawiania bestów , dzielenia się moimi i moich znajomych odpałami , problemami i wgl .. Ale , że z natury jestem dość uparta stwierdziłam , że dopnę swego , ale i tak nikt nie zauważył braku mojej nieobecności : ( Przykre , ale mi już nie oto chodzi . Do napisania ! : D
~ Elmo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz