poniedziałek, 29 października 2012

PODZIĘKOWANIA ! ♥

Hmmm .. Pamiętacie , jak pisałam wczoraj , że mamy równo 2888 wejść i może do końca tygodnia uda się dobić 3000 ? KOCHAM WAS ! Te 3100 (( około )) udało się dobić w jeden dzień ! Dziękuję , dziękuję , dziękuję ! Naprawdę się cieszę , że nie odeszłam z bloga .. < 3 A wiecie .. miałam taki zamiar .. ; P Niefaszne .. ♥ Jestem , jest Mycha , jest Yogi , no bardzo ważne - WY ! Dziękujemy , po części dzięki wam odzyskałam chęć pisania tego bloga . ! xd . < 3
A takie małe pytanko .. Czy wam się naprawdę ten blog podoba ? A może coś chcielibyście zmienić ... piszcie , co wam do głowy wpadnie ! Jeszcze raz - DZIĘKUJĘ ! < 3 A , no i żebym nie zapomniała .. Szczególnie podziękowania dla Anonimowej/ego i Ani , którzy komentują nasze posty i tym samym pokazują , że chcą , żebyśmy dalej prowadziły bloga . ♥
~ Elmo . ♥

1 komentarz: