poniedziałek, 1 października 2012

Po szkolee . ; ))

Joł joł , co tam u was . ? Bo ja jestem przerażona : CHYBA ZAŁAPAŁAM FIZYKĘ . ! Tragedia , nie . !? Aż się sama siebie boję . ! Ale przynajmniej szybko mi poszło odrabianie lekcji . Tak z innej beczki : Dziś jest światowy dzień muzyki . ! < 3 I ♥ Music . ! Z resztą sami wiecie , że ja prowadzę tę zakładkę o muzyce  . : ) Nom , ale dzisiaj jest ten dzień , a jutro jest .. ŚWIATOWY DZIEŃ WYZNAWANIA MIŁOŚCI . ! Tak się dowiedziałam od mojej koleżanki z klasy . : D I to właśnie z nią założyłam się o to , że wyznam jakiemuś chłopakowi miłość . ♥ Ja go tam w ogóle nie znam , tylko z widzenia . ; ) Ale ona też ma wyznać jego koledze . : P Mam nadzieję , że do jutra o tym zapomni . ; > Heheh , ale jak nie to będzie niezły ubaaaw .. ^ ^ Nom , a może wy komuś wyznacie miłość . ? ; )) Huehuehue . : D ~
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz