piątek, 5 października 2012

Jeea . ; P

Jeijeijeijeaaa . . . ! Maaaaamy piąąąąteeeeek . ! : D Taki tam mój mały okrzyk radości . ; > O , własnie sb przypomniałam , że mam sprawdzić repertuar na wtorek do kinaa .. ; ** U chła chłaa . . . ; P A jakie tam macie plany na weekend . ? Bo ja , to nawet nwm , czy nie prześpię całej sobotyy .. ; )) Ale oj tam oj tam . ♥ A dzisiaj w szkole były takie nudne panie , które to przynudzały o jakiejś integracji i wgl .. I jakieś banalne zadania i zabawy były .. Bezsensowne jakieś to . O.o A jak pani nam powiedziała , żebyśmy sb wyobrazili , że do naszej klasy przyleciała wróżka i że ma nas zamienić w zwierzę , to się załamałam . I mamy sb to zwierzę wybrać . ! No to mądra ja wybrała sb małpkę . ; )) Luuubię małpki . ; **
~ Elmo . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz