poniedziałek, 29 października 2012

Poniedziałek .

Hyhyhyhmhmymh . ; P Hejka ! Taka tam chwila zadumy .. Jem sobie pierożki z truskawkami i prawie płaczę , bo usłyszałam nową piosenkę 1D - Little Things (( http://www.youtube.com/watch?v=1luUvnuCNQ8 )) . To jest takie piękne ! Nie , żebym się poryczała bo wyszło czy coś w tym stylu , po prostu jest piękna .. < 3 Nom , a tak wgl , to byłam dzisiaj w kinie z klasą , na jakimś takim filmie .. << skapa >> Nawet ciekawy , ale jednak nie . : D Huhuhuhu , po kinie poszłam moją przyjaciółką do KFC ! Heheh , biłyśmy się tacami po głowie , oblewałyśmy keczupem , cos przez okno krzyczałyśmy do obcych ludzi .. ale nie było słyychać .. ; P Hah , extra było ! Ale moja nowiuteńka bluzka zaplamiona ! Do środy się wyprać musi , bo w środę zrobimy sb zdjęcia i wstawimy do galerii ! ; )) PzDr : D A jak sie wam udał poniedziałek ? Hahah , a ja to się wgl dzisiaj 2 godziny uczyłam do biologii na jutro , a się okazało , że chyba jest za tydzień sprawdzian .. Pff .. Masakra !
~ Elmo . ♥
P.S Mój best , którego wam wczoraj zaprezentowałam ma już 1473 wrzucenia ! Chwalipięta ze mnie .. ; ))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz