wtorek, 16 października 2012

WyNiKi AnKiEtY : D

Doobraa . Hej wam : )) Napiszę teraz na szybko , bo jestem nie na moim laptopie i mi niewygodnie . Więc ogółem mówiąc ten post dotyczy ankiety " Jaki rodzaj muzyki lubicie najbardziej? " . Jaa ją przeprowadzaaałam . < 3 A oto mam wyniki : wychodzi na to , że najbardziej lubicie Rock i Punk ( ja też uwielbiam :* ) , dalej podoba wam się na drugim miejscu Reggae ( też moja ulubiona : > ) i egzekwo Pop ( przepadam , ale nie żeby jakoś najbardziej ) . Trzecie miejsce ma ogólna , czyli jak to napisałam taka radiowa ( nie zbyt lubię ) , a na ostatnim miejscu rap ( lubię , nie wszystkie , ale lubię ) , disco ( yhm .. niekoniecznie .. ) i klasyczna ( ? ) . : D Nom , fajnie było , niedługo dodam kolejne , ale dotyczące czegoś innego . : P Tę usuwam , a posta dodałam po to , żeby po usunięciu były wiadome wyniki . = ] Ciao ! ; *
~ Elmo . < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz