niedziela, 14 października 2012

PRZEPRASZAM !

Przepraszam cię ! Anonimowy , jedyny ktoś , kto oglądając naszego bloga dawał komentarze , tym samym pokazując , że nas czyta i mu się podoba - PRZEPRASZAM ! Ja , Elmo ! Nie chciałam cię urazić , źle mnie zrozumiałeś/aś , albo ja się źle wysłowiłam ! Po stokroć tysięcy proszę - wybacz mi ! I tu nie chodzi mi oto , żebyś dalej oglądała naszego bloga , bo to już nie jest tak ważne . Chodzi mi o to , żebyś mi wybaczył/a . Proszę , jeśli chociaż raz jeszcze wejdziesz i zdążysz to przeczytać , to wiedz , że mi przykro i głupio , że cię uraziłam . Jeśli chcesz , to ja ci nawet podam mój numer telefonu , zadzwonisz a ja cię osobiście przeproszę ! Jak tylko podasz mi maila . Poważnie mówię .. Nawet ujawnię swoje imię ! Proszę - Emilia .
~ Elmo Emilka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz