niedziela, 12 maja 2013

A więc tak..

Cześć ! 
Wiem znowu nic nie pisałam ale .. Ale tak szczerze wam powiem że się trochę na was obraziłam.. Tak obraziłam się na naszych czytelników ! No niestety.. A dlaczego ? No więc .. Wcale wam już nie zależy na naszym blogu ! Nie komentujecie.. A jak już to spamy -,- Nie jesteście ani trochę aktywni ! 
Co z wami jest ? Mycha twierdzi, że to przez to że nic my nie piszemy ? Ale ja nie pisze bo dla kogo ? 
Znowu mamy zawiesić blog ? Jak chcecie .. Widać, że wam nie zależy .. :( 


No ale cóż.. Nie rozklejam się .. Będę pisać posty dla siebie ! Łiiii ! Ta frajda ! xd

Wczoraj byli u mnie znowu wszyscy.. Czyli taka Mycha i Elmo.. Niestety pod koniec imprezy bardzo źle się poczułam .. Zaczęłam wymiotować i głowa mnie bolała.. Więc chwile później dziewczyny mnie bardzo miło pożegnały i poszli wszyscy do domu... A ja się męczyłam w nocy :P 
No ale cóż.. Dziś czuje się owiele lepiej ! :D No może boli mnie głowa w jednym miejscu .. Nie ważne .. Teraz oglądam ,, Dzwoneczek i zaginiony skarb" czy jakoś tak.. No i zaraz muszę posprzątać w pokoju bajzel zrobiony przez moich gości.. :P No a potem jadę z tatą do kina ! ŁIII ! Na ... Tum tum tuuutuuum ... ,,Iron Man 3" Supcio ! :) Bardzo chcę iść! I to jeszcze z tatą ! Będzie super ! ;) 

Mam nadzieje że po wczorajszym to będzie SUPER dzień ! A teraz siup siup ! Sprzątaczka do pracy ! :P 

- Yooogi ! ;*

2 komentarze:

  1. Yogi bo to prawda !!! Nikt nas nie czyta , bo nie ma co czytać .!
    A czemu kochana Yogi nie pochwaliłaś się co robiłaś wcześniej ? Ja myślę , że zdjęcia , które zrobiła Elmo bardzo się spodobają naszym czytelnikom :P
    TAK WŁAŚNIE !!! Z-D-J-Ę-C-I-A !!! I nawet FILMIKI ! To będzie piękne .! Jak tylko Elmo odzyska laptopa z naprawy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ja czytam! >.<
    Tylko nie komentuje. ^^
    Ale jak chcecie, to mogę komentować... :)

    Pozdro, Sophie. XD

    OdpowiedzUsuń